شناسهٔ خبر: 54329041 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

آمار جانباختگان حادثه متروپل آبادان به ۳۲ نفر افزایش یافت

صاحب‌خبر -

شفقنا – استاندار خوزستان اعلام کرد: یک پیکر دیگر از زیر آوارهای متروپل آبادان خارج شد که مجموع اجساد جانباختگان به ۳۲ نفر رسید.

به گزارش شفقنا، صادق خلیلیان استاندار خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دقایقی پیش یک پیکر از زیر آوار خارج شد و آمار جانباختگان حادثه متروپل آبادان به ۳۲ نفر افزایش یافت.

وی افزود: از رسانه‌ها تقاضا داریم آمار را از مراجع رسمی دریافت کنند چراکه ممکن است برخی از آمبولانس‌ها حامل اجزای پیکری دیگر باشند لذا مجموع درست اجساد از طریق مسوولان مربوطه اعلام و اطلاع رسانی خواهد شد.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان، عملیات آواربرداری در حال حاضر در محدوده ضلع شمالی ساختمان، در محل مغازه بستنی فروشی ادامه دارد.

احسان عباسپور فرماندار ویژه آبادان نیز ظهر امروز در جمع خبرنگاران در محل ساختمان متروپل با بیان اینکه در ریزش ساختمان متروپل ۳۷ نفر دچار مصدومیت شدند که ۳۵ نفر از آن‌ها از بیمارستان مرخص شده‌اند، اظهار داشت: دو نفر از مصدومان برای رسیدگی بیشتر به بیمارستان‌های اهواز منتقل شده‌اند.

یادآور می شود دوم خرداد ماه سال جاری ساختمان متروپل در آبادان به یکباره فروریخت که سبب جان باختن تعدادی از هموطنانمان شد. کارشناسان دلیل ریزش این ساختمان را عدم رعایت ضوابط فنی و استانداردهای لازم در سازه می دانند. در این میان امدادگران در حال آوار برداری و کشف اجساد احتمالی هستند. 

نظر شما