شناسهٔ خبر: 54326701 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

استقلال – نفت مسجد سلیمان | آبی های شکست ناپذیر به دنبال شکستن رکورد زمان و لینک پخش زنده بازی استقلال – نفت مسجد سلیمان

صاحب‌خبر -

شفقنا _ استقلال در آخرین بازی لیگ برتر با تمام توان در ورزشگاه آزادی به مصاف نفت مسجد سلیمان می روند.

به گزارش شفقنا ورزشی، استقلال در آخرین بازی لیگ برتر از ساعت ۱۹:۰۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف نفت مسجد سلیمان خواهد رفت. شاگردان مجیدی در صورت پیروزی و تساوی در این بازی رکورد شکست ناپذیری در لیگ برتر ایران را به نام خود ثبت خواهند کرد. انتظار می رود مجیدی در این بازی با وجود مسجل شدن قهرمانی استقلال از تمام بازیکنان خود استفاده کند. اخباری در خصوص عدم حضور ملی پوشان در این بازی وجود داشت که با رضایت سرمربی تیم ملی همه ملی پوشان در این بازی حضور خواهند داشت و می توانند در جشن قهرمانی تیمشان شرکت کنند.

استقلال برای حضور این بازیکن در بازی آخر اصرار زیادی داشت. حسینی در این فصل عملکرد فوق العاده ای داشت و یکی از عوامل قهرمانی استقلال در لیگ برتر بود. او در این فصل ۱۷ کلین شیت ثبت کرد است. حسینی در صورتی که بتواند در بازی امروز دروازه اش را بسته نگه دارد با عبور از نیلسون دروازه بان سابق پرسپولیس رکورد بیشترین کلین شیت در لیگ ۱۶ تیمی را به نام خودش ثبت خواهد کرد.

استقلال در این فصل با سیستم ۳ دفاعه بازی کرد و مسلما در بازی امروز هم مجیدی سیستم خود را تغییر نخواهد داد. با اخراج عجیب دانشگر در بازی قبلی مجیدی به احتمال از سیلوا و غلامی و جلالی استفاده در ترکیب تیم استفاده خواهد کرد.

استقلا در این فصل با جذب سلمانی و حردانی مشکلی در سمت راست و چپ نداشت. آنها به بهترین شکل ممکن به وظایف خود عمل کردند و مجیدی بعید است تغییری در دو سمت ترکیبش داشته باشد.

مهدی مهدی پور و زبیر نیک نفس که در بیشتر بازی های این فصل در میانه میدان برای استقلال به میدان رفتند، امروز نیز در مرکز میدان و در ترکیب اصلی آبی ها حضور خواهند داشت.

استقلال در این فصل از بابت وینگرهایش یک سر و گردن از تیمهای دیگر لیگ بهتر بود. حسین زاده و یامگا در این فصل جزء بهترین بازیکنان استقلال بودند و زمینه ساز قهرمانی استقلال در لیگ برتر شدند.

از بین گزینه های خط حمله به نطر می رسد رمضانی شانس بیشتری برای حضور در این بازی دارد. او در این فصل گلهای حساسی برای استقلال به ثمر رساند. به احتمال زیاد رمضانی در ترکیب ثابت استقلال حضور خواهد داشت.

ترکیب احتمالی استقلال برابر نفت مسجدسلیمان:

سیدحسین حسینی – رافائل سیلوا – عارف غلامی – ابوالفضل جلالی – مهدی مهدی پور – زبیر نیک نفس – صالح حردانی – جعفر سلمانی – امیرحسین حسین زاده – کوین یامگا – آرمان رمضانی

منبع: شفقنا ورزشی

زمان و لینک پخش زنده بازی استقلال – نفت مسجد سلیمان

نظر شما