شناسهٔ خبر: 54310512 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ستایش مورینیو از رئال

رئال بزرگ؛ تبریک خاص آقای‌خاص به کهکشانی‌ها (عکس)

ژوزه مورینیو یکی از کسانی بود که شب گذشته قهرمانی رئال در چمپیونزلیگ را تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فصل فوق العاده‌ای را تحت هدایت کارلو آنچلوتی پشت سر گذاشت. رئال چند هفته قبل قهرمانی خود در رقابت‌های لالیگا را قطعی کرد و سی و پنجمین جام خود در این رقابت‌ها را هم به‌دست آورد. با این حال اوج کار شاگردان کارلو آنچلوتی در لیگ قهرمانان اروپا بود که آنها توانستند به شکل شگفت انگیزی راهی فینال مسابقات شوند و شب گذشته قهرمانی را با شکست 1-0 لیورپول جشن گرفتند.

رئال مادرید در مرحله یک‌هشتم نهایی و در حالی‌که در دیدار برگشت همچون بازی رفت با یک گل از پاری‌سن ژرمن عقب بود نهایتاً توانست با هت‌تریک کریم بنزما صعود فوق العاده‌ای را به جمع هشت تیم نهایی مسابقات تجربه کند. در یک‌چهارم نهایی نیز تیم آنچلوتی در آستانه حذف قرار داشت اما هر طور که بود آنها بعد از 120 دقیقه تلاش چلسی را از پیش رو برداشتند.

 

اوج کار رئال مادرید در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا دیدار نیمه نهایی برابر منچستر سیتی بود. رئال تا لحظات پایانی بازی با یک گل از حریف خود عقب بود اما این تیم در عرض دو دقیقه توسط رودریگو دو بار به گل رسید و به شکل اعجاب انگیزی کار را به وقت‌های اضافه کشاند. در ادامه نیز کریم بنزما از روی نقطه پنالتی برای رئال مادرید گلزنی کرد تا پر افتخارترین تیم لیگ قهرمانان اروپا نشان دهد که در این تورنمنت از یک قدرت ویژه برخوردار است.

 

رئال در فینال با گل وینیسیوس توانست لیورپول را شکست دهد و برای چهاردهمین بار قهرمان شود. ژوزه مورینیو، سرمربی رم که پس از قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا گفته بود قلبش با رئال است و دوست دارد این تیم قهرمان چمپیونزلیگ شود، به قهرمانی این تیم واکنش جالبی نشان داد.

 

مورینیو زیر پست قهرمانی رئال در اینستاگرام نوشت:« رئال بزرگ، رئیس(پرز) بزرگ و کارلوی بزرگ.»

مورینیو با رئال سه سال متوالی بین 2011 تا 2013 به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسید اما هر بار از رسیدن به فینال ناکام ماند.

نظر شما