شناسهٔ خبر: 54268899 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

سردا گودرزی:

تسهیل‌گری مرزبانی در روابط تجاری ایران با کشورهای همسایه

موج نیوز

فرمانده مرزبانی فراجا بیان کرد: مرزبانان جمهوری اسلامی ایران با حداقل امکانات، بهترین بهره‌وری را دارند که امنیت کشور مرهون تلاشهای آنهاست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا در سخنانی عنوان کرد: مرزبانی در روابط تجاری ایران با کشورهای همسایه و به‌ویژه افغانستان تسهیل‌گری می کند و برای ۲۴ساعته شدن فعالیتها در مرز دوغارون شهرستان تایباد با افغانستان آمادگی دارد.

سردار گودرزی این سخنان را در بازدید از نوار مرزی شرق کشور در دوغارون تایباد اظهار کرد و در ادامه تاکید کرد: این آمادگی به گمرک و مدیریت پایانه های مرزی اعلام شده است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

فرمانده مرزبانی فراجا همچنین متذکر شد: مرزبانان جمهوری اسلامی ایران با حداقل امکانات، بهترین بهره‌وری را دارند که امنیت کشور مرهون تلاشهای آنهاست.

وی یادآور شد: تجهیزات در حوزه انسداد مرزی و حفاظت های الکترونیکی و تصویری روز به‌ روز در حال افزایش است و مرزها را مقام عالی انتظامی کشور و ستاد مرزبانی نیز پایش تصویری می کنند.

سردار گودرزی خاطرنشان کرد: در بازدید از مناطق مرزی تحت حفاظت هنگ مرزی تایباد در شرق خراسان رضوی، گروهان ها، پاسگاه و برجک ها از آمادگی و توان عملیاتی بالایی برخودار هستند و امنیت پایداری برقرار است.

نظر شما