شناسهٔ خبر: 54258496 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سرپرست ستاد نماز جمعه بیرجند معرفی شد

گروه استان‌ها- در مراسمی با حکم نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی محمدحسن زنگویی به عنوان سرپرست ستاد نماز جمعه بیرجند معرفی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین رحیم‌آبادی مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان جنوبی صبح امروز در مراسم تکریم مسئول ستاد نماز جمعه شهرستان بیرجند اظهار داشت: وقتی تاریخ شهادت ائمه معصومین(ع) پیش می‌آید به برکت انقلاب اسلامی مراسم عزا به پا می‌شود و عواطف و احساسات مقداری متوجه آن بزرگوران می‌شود که بسیار لازم و مفید است اما قطعاً خشنودی امام صادق(ع) و ائمه معصومین(س) فقط در این نیست که ما برای آنها اشک بریزیم در این است که مقداری برگردیم به اینکه این شهادت توسط چه کسانی اتفاق افتاده لذا دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی را سرلوحه کارمان قرار بدهیم. 

وی افزود: به برکت عنایات اهل بیت(ع) ایران اسلامی افتخار این را دارد که توانسته است بخشی از ضعف و کمبود یاوران ائمه معصومین را جبران کند و به فرمایش حضرت امام صادق(ع) و پیامبراسلام(ص) قوم سلمان آن قومی هستند که کار را تمام خواهند کرد و این امر روز به روز جلو می‌رود و باید به سرعت آن افزوده شود.

رحیم‌آبادی افزود: در نظام اسلامی برای انسان مؤمن مسئولیت پذیرفتن کار مشکلی است و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند: «هر چه مسئولیت سنگین‌تر می‌شود باید توجه شما به خدا بیشتر شود».

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه با اشاره به اهمیت و جایگاه خادمان نماز جمعه، افزود: مسئله خدمت به نظام و خدمت به نماز جمعه توفیق مضاعف است و مهم ترین شاخصه یار و یاور امام این است که امام معصوم یا نایب امام را بشناسد و از روی شناخت مطابق فرمایش قرآن کریم تسلیم محض باشد و بالاتر از آن در قلبشان هم در قبال تصمیمات ایشان احساس ناراحتی نکنند.

وی با قدردانی از تلاش‌های خالصانه و صادقانه‏‎ ‎حجت‌الاسلام توکلی مسئول سابق ستاد نماز ‏جمعه بیرجند از سوی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی محمدحسن زنگویی را به عنوان سرپرست ستاد نماز جمعه بیرجند معرفی کرد.

انتهای پیام/ 252/ح

نظر شما