شناسهٔ خبر: 54233232 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

شهیدان یاری‌رسان ما در نگهداری انقلاب هستند

گرگان- مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: منافقین و بدخواهان هزینه‌های زیادی را هم به نظام و انقلاب تحمیل کرده‌اند ولی آنها نمی‌دانند که شهیدان ما را در نگهداری انقلاب یاری می‌رسانند.

صاحب‌خبر -

به گذاری خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین شامگاه سه شنبه در جمع خواهران شهید استان گلستان اظهار کرد: شما خواهران شهدا با صبر و استقامت مثال زدن مشکلات را پشت سر گذاشتید و به منزله حضرت زینب‌های انقلاب اسلامی هستید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه آرزوی من و خانواده‌ام این است که خود را در راه شهدا فدا کنیم افزود: شهدا با همه اخلاص، ایمانی که داشتند خود را فدای انقلاب کردند.

وی تاکید کرد: همانگونه که ما مسلمانان باید در روز پنج نوبت نماز بخوانیم و خواندن نماز هیچ گاه برای ما تکراری و خسته کننده نمی‌شود نیاز داریم به طور مداوم خاطرات و وصیت شهدا را بازخوانی کنیم.

گرزین ادامه داد: شهید اراده خدا بر روی زمین، اسم خدا، وجه الله و ولی الله است، از این روی خاطرات و وصیت‌های او هم همواره شیرین و جذاب است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: شنیدن خاطرات شهدا برای همه ما اتمام حجت است تا همواره به یاد بیاوریم، امنیت امروز کشور چگونه و با نثار چه خون‌های پاک به دست آمده است.

وی با بیان این مطلب که شهدا انتخاب شده خدا، رفیق و نزدیک‌ترین افراد به خدا و ائمه اطهار هستند گفت: شهدا زنده‌اند و همواره حافظ انقلاب و کشور هستند و این ما هستیم که با گذر زمان پیر شده و از این دنیا می‌رویم.

گرزین افزود: منافقین و بدخواهان نظام همواره در تلاشند به کشور ضربه بزنند و هزینه‌های زیادی را هم به نظام و انقلاب تحمیل کرده‌اند ولی آنها نمی‌دانند که شهیدان ما را در نگهداری انقلاب یاری می‌رسانند و آنها هرگز را به جایی نمی‌برند.

وی اظهار کرد: تلاش دشمنان برای نابودی اسلام مشابه کسی است که بخواهد با فوتی نور خدا را خاموش کند.

نظر شما