شناسهٔ خبر: 54213857 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با تصمیم کادر فنی؛

فرنگی‌کار برنزی المپیک تورنمنت قزاقستان را از دست داد

علیرضا هنرمنش

دارنده مدال برنز وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک توکیو به تورنمنت بین المللی قزاقستان اعزام نخواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، با اعلام کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان، محمد هادی ساروی دارنده مدال برنز المپیک توکیو با توجه به شرایط جسمانی و اهمیت میادین پیش رو به تورنمنت بین المللی قزاقستان اعزام نمی‌شود.

محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نیز در واکنش به عدم اعزام محمدهادی ساروی به مسابقات رنکینگ‌دار قزاقستان گفت: «ساروی چون وزن بالایی دارد به این مسابقات نمی‌رود و مهدی فلاح در وزن ۹۷ کیلوگرم در قزاقستان حضور خواهد داشت که احتمالاً رنکینگ بالایی نداشته باشد. البته مهدی بالی هم در جام تختی و قهرمانی آسیا طلا گرفت که به ایتالیا اعزام خواهد شد. هر چند رنکینگ ساروی بسیار بالاست ولی ما هر ۳ مدعی را با دقت رصد می‌کنیم.»

رقابت‌های بین‌المللی جامبولات تورلیخانوف به عنوان یکی از میادین دارای رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی طی روزهای ۱۲ تا ۱۵ خردادماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود که تیم منتخب کشتی فرنگی ایران هم با ۱۲ کشتی‌گیر در این مسابقات حضور خواهد داشت.

البته با وجود غیبت محمد هادی ساروی در این تورنمنت، محمدرضا گرایی تنها طلایی کشتی ایران در المپیک توکیو در ترکیب نفرات اعزامی به این مسابقات حضور دارد.

اسامی نفرات اعزامی ایران به این مسابقات به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم: پویا دادمرز

۶۰ کیلوگرم: علیرضا نجاتی – پویا ناصرپور

۶۳ کیلوگرم: میثم دلخانی

۶۷ کیلوگرم: محمدرضا گرایی

۷۲ کیلوگرم: محمدرضا مختاری

۸۲ کیلوگرم: پژمان پشتام

۸۷ کیلوگرم: علی شریفی – رامین طاهری

۹۷ کیلوگرم: مهدی فلاح

۱۳۰ کیلوگرم: امین میرزازاده - علی اکبر یوسفی

نظر شما