شناسهٔ خبر: 54213718 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

سردار سلامی: انتقام خون شهید خدایی را سخت از دشمن‌ خواهیم گرفت

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه انتقام خون شهید خدایی را "سخت" و "پشیمان‌کننده" از دشمن‌ خواهیم گرفت ، در خصوص استفاده از ظرفیت‌ جهادگران برای کمک به حادثه ساختمان متروپل آبادان گفت: همه امکانات ما در اختیار مردم آبادان است .

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، ‌فرمانده کل سپاه، در سومین اجلاسیه «مجمع جهادگران کشور» در اردوگاه شهید باکری خرمشهر و در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه همه می دانند  ملت ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتقام خون همه عزیزان خودش را خواهد گرفت اظهار کرد: ان‌شالله انتقام خون این  عزیزان سخت خواهد بود و  هیچ عمل شرورانه دشمن بدون پاسخ نخواهد بود و دشمن را در آرزویهایش منجمد می‌کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اجلاس مجمع جهادگران گفت: هدف اساسی از این اجتماع بزرگ این است که یک عزم به هم پیوسته جهادی در امتداد آن مجاهدت های خستگی ناپذیر و موثر برای ساختن کشور مهیا شود. 

وی  گفت: امروز این عزم بزرگ دوباره باید یک شکل جدید به خودش بگیرد و بسیجی ها در عرصه باید نسبت به گذشته خودشان هدف های بزرگ تر را دنبال کنند.

سردار سلامی ملت ایران را عمده‌دار ارزش‌ها بی‌نظیر و عزتمند و قدرت آفرین دانست و گفت: موهبت عظیم ولایت که منبع الهام و منشا آگاهی، سرچشمه جهاد و ارمغان آورنده کرامت برای کشور است و از تمدن سخن می‌گوید، تهدید را به فرصت سازندگی تبدیل کرده است.

وی افزود: امروز جنگ چهره خود را عوض کرده است و برای شکست نخوردن باید دست‌های مردم را بگیریم و کشور را بسازیم؛ امروز حاکمیت و مردم یکی هستند و هیچ چیزی جز پیشرفت و افتخار مردم مدنظر رهبری و نظام نیست.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به عملیات روانی دشمن برای ناامید کردن مردم گفت: کشور حصر اقتصادی، فشار حداکثری ممکن و گزینه‌های نظامی دشمن را از روی میز کنار گذاشت و با جنبش تولید و جنبش نرم افزاری و تولید، تحریم را فرصتی برای ساختن و خودکفایی تبدیل کرد.

وی افزود: زمانی جنگ یک خطر برای هویت و سرزمین مقدس جمهوری اسلامی بود، ولی ملت ایران به برکت اطاعت از، ولی فقیه جنگ را به میدان جهاد تبدیل کردند و زمانی که همه آمدند، هجوم قدرت‌های جهان را با دست‌های خالی دفع کردند.

سردار سلامی ضمن گرامیداشت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: تجربه داریم که تمام فرصت‌های ما از درون تهدیدات و مخاطرات حاصل شده و امروز حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و اعتلای دین و درخشش جوانان در میدان جهاد ممکن است.

سرلشکر سلامی ادامه داد: تمام امکانات سپاه متعلق به مردم آبادان است و هم فرمانده سپاه استان، شهرستان آبادان و همه عزیزان سپاهی و بسیجی در میدان حضور دارند و مشغول به خدمت‌رسانی هستند. 

 فرمانده کل سپاه در خصوص استفاده از ظرفیت‌ جهادگران برای کمک به حادثه ساختمان متروپل آبادان اشاره کرد: طبیعی است که کار جهادگران خدمت به مردم ایران است و قطعا از ظرفیت این عزیزان در تمام حوادث استفاده خواهیم کرد. 

نظر شما