شناسهٔ خبر: 54185791 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در راستای معرفی شهدای روحانیت؛

نمایشگاه کنگره شهدای روحانی تا ۱۰ خرداد ماه در قم برپاست

قم-مسئول نمایشگاه کنگره چهار هزار شهید روحانی،از برپایی این نمایشگاه در ۵۱ غرفه از استانهای کشور تا ۱۰ خرداد ماه در مصلی قدس قم خبر داد.

صاحب‌خبر -

یحیی عقیلی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید استان قم اظهار داشت: این کنگره در روز چهارشنبه هفته جاری با سخنرانی رییس جمهور و فرمانده سپاه در مصلی قدس قم برگزار می‌شود.

مسئول نمایشگاه کنگره ۴۰۰۰ شهدای روحانی، برپایی نمایشگاه را یکی از برنامه‌های جانبی این کنگره برشمرد و ابراز داشت: این نمایشگاه فرهنگی و رسانه‌ای از روز جمعه ۳۱ اردیبهشت ماه در مصلی قدس قم کار خود را آغاز کرده و تا ۱۰ خرداد نیز به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه دارای ۵۱ غرفه از استان‌های مختلف کشور است افزود: ۳۲ غرفه در این نمایشگاه از سوی سپاه‌های استانی راه اندازی شده و نهادهایی همانند سازمان تبلیغات اسلامی، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، پژوهشگاه امام صادق (ع) و برحی از دیگر مراکزی که در رابطه با شهدای روحانی آثاری داشته‌اند، در این نمایشگاه مشارکت دارند.

عقیلی عنوان کرد: در این نمایشگاه علاوه بر شهدای روحانی، به معرفی برخی جانبازان و آزادگان شاخص جامعه روحانیت نیز پرداخته شده و آثار رسانه‌ای و فرهنگی در قالب عکس، پوستر، کلیپ و تیزر و نیز فعالیت‌های تجسمی در معرض بازدید عموم علاقه مندان قرار گرفته است.

وی افزود: در این نمایشگاه آثار شهدای روحانیت از دوره نهضت مشروطه تا انقلاب اسلامی، سالهای دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم و شهدای ترور به نمایش درآمده است.

مسئول نمایشگاه کنگره ۴۰۰۰ شهدای روحانی، با اشاره به ساعات برگزاری نمایشگاه بیان داشت: این نمایشگاه در طبقه دوم مصلی قدس قم دایر شده و صبح‌ها از ۹ الی ۱۳ و عصرها نیز از ۱۶ الی ۲۰ میزبان علاقمندان است.

نظر شما