شناسهٔ خبر: 5416594 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جمهوریت-قدیمی | لینک خبر

مدیر بخش بین‌الملل جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران منصوب شد

دبیر بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران با صدور حکمی مدیر بخش بین‌الملل این دوره از جشنواره را منصوب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جمهوریت ;

مدیر بخش بین‌الملل جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران منصوب شد

دبیر بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران با صدور حکمی مدیر بخش بین‌الملل این دوره از جشنواره را منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، دبیر بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران طی حکمی سپهر سلیمان را به‌عنوان مدیر بخش بین‌الملل این دوره معرفی کرد.

در متن حکم امین مختاری آمده است:

«نظر به شایستگی، تعهد و تجربه‌های ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان مدیر بین‌الملل بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود ضمن فراهم آوردن شرایط مطلوب جهت برگزاری این بخش از جشنواره، در جهت تقویت تعامل مابین گروه‌های ملی و بین‌المللی کوشا باشید. امید است در سایه ایزد منان با به‌کارگیری حداکثر ظرفیت‌های موجود در راستای ارتقا و اعتلای تئاتر دانشگاهی، در انجام وظایف محوله موفق باشید.»

سپهر سلیمان، دانش آموخته کارشناسی ارشد ادبیات انگلیسی از دانشکده زبان‌های خارجه دانشگاه تهران است. وی با برگزیدن موضوع مطالعاتی تئاتر و متاتئاتر رنسانس، پیوند خود را با دنیای نمایش برقرار کرد. بازی در تئاترهای دانشگاهی و کارگردانی تئاتر در فستیوال تئاتر دانشکده زبان‌های خارجه از جمله فعالیت‌های هنری اوست. سلیمان تجربه دو دوره عضویت در بخش بین‌الملل جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را داشته و در سایه تسلط به زبان‌های اروپایی و شرقی، در حیطه تخصص پژوهشی در زمینه ادبیات و تئاتر تطبیقی، در بیش از ده‌ها پروژه بین‌المللی با رسانه‌های خارجی و داخلی به عنوان مجری، برنامه‌‌ریز و مترجم همکاری داشته است.

بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران به دبیری امین مختاری پنجم تا چهاردهم اردیبهشت سال ۱۳۹۸  به همت اداره‌کل فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بخش‌های مختلف الف: مناطق «تئاتر صحنه» و ب: سراسری و بین‌المللی «تئاتر صحنه»، «تجربه‌های اجرا»، «نمایشنامه‌نویسی (جایزه اکبر رادی)، «پژوهش (جایزه فرهاد ناظرزاده کرمانی)»، «ترجمه  نمایشنامه»، «عکس، پوستر و تیزر»، «غیر رقابتی»، «کارگاه‌ها و درس گفتارها»، «مدرسان»، «جشنواره جشنواره‌ها» و «پایان‌نامه‌های برگزیده» ویژه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان برگزار خواهد شد. بخش تئاتر صحنه مناطق نیز نیمه اول اسفند سال ۱۳۹۷ میزبان هنرمندان فعال عرصه تئاتر دانشگاهی خواهد بود.

برچسب‌ها:

نظر شما