شناسهٔ خبر: 54142556 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

سردار فدوی: همه متخصصان اقتصادی بر انجام این جراحی تاکید داشتند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وقتی به تکلیف خود عمل کنیم وعده خدا هم محقق می شود و شرط محقق شدن وعده خدا پای کار بودن است.

صاحب‌خبر -

 سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته در مراسم اربعین شهدای حادثه حرم مطهر رضوی در مشهد اظهار کرد: دشمنان از ابتدای انقلاب به دنبال به شکست کشاندن این نظام بوده اند.

وی افزود: در طول تاریخ هیچ گاه اتحاد دشمنان خبیث جبهه باطل به اندازه اتحاد مقابل با نظام اسلامی نبوده است.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: با این وجود آنها تاکنون یک پیروزی نیز به دست نیاوردند. اگر یک پیروزی داشتند آن را در بوق و کرنا می‌کردند.

وی تاکید کرد: این در حالی است که در حالی که از لحاظ توان مادی و دنیایی که دارند، قابل مقایسه با جبهه حق نیست.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: بنیانگذار انقلاب اسلامی بر این موضوع تاکید داشتند که مردم انقلابی ما از مردم زمان رسول الله (ص) بهتر هستند. چون به تکلیف عمل کردند. وقتی به تکلیف خود عمل کنیم، وعده خدا هم محقق می شود و شرط محقق شدن وعده خدا پای کار بودن است. مردم ما هم در این ۴۳ سال نشان داده اند که تا پای جان، همراه انقلاب بوده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی گفت: در این جریان، دشمن به دنبال ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی و ملت افغانستان و ایران بود. اما نتوانست به اهداف خود برسد.

همه متخصصان اقتصادی بر انجام این جراحی تاکید داشتند

سردار فدوی در ادامه با اشاره به موضوع اصلاح  ساختار یارانه ها خاطرنشان کرد: همه متخصصان اقتصادی بدون استثنا بر انجام این جراحی تاکید داشتند. اما دولت های قبلی هیچکدام جرات انجام این کار را نداشتند.

وی افزود: ما هم باید به تکلیف عمل کنیم تا از این دوره با موفقیت بیرون بیاییم. تصمیم بزرگی گرفته شده و همه مسئولان و ملت باید پای کار باشند تا به سرانجام برسد./فارس

نظر شما