شناسهٔ خبر: 54126305 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

وریا غفوری ممنوع التصویر شد؟

صاحب‌خبر -

دوشنبه شب و در برنامه فوتبال برتر، صداوسیما تصویر کاپیتان تیم قهرمان یعنی استقلال را از عکس تیمی آبی‌پوشان حذف کرد. حال این سوال مطرح است که آیا وریا غفوری ممنوع التصویر شد ؟

به گزارش انصاف ورزشی، به روال دوشنبه شب‌ها برنامه فوتبال برتر که جایگزین برنامه محبوب نود شده است، با موضوع بررسی مسائل روز فوتبال ایران به روی آنتن رفت. برنامه‌ای که با اجرای محمدحسین میثاقی در این سالها با واکنش‌ها و حواشی مختلفی مواجه بوده است.
برنامه این هفته فوتبال برتر که طبعا پس از قطعی شدن قهرمانی استقلال در لیگ با محوریت این تیم پخش می‌شد، یک اتفاق عجیب دربر داشت. آن‌هم این که در تصویری که از تیم قهرمان پشت سر مجری و مهمانان قرار داده شده بود خبری از کاپیتان آبی‌ها وریا غفوری نبود.

بسیاری این حذف را به نوعی ممنوع التصویر شدن وریا غفوری معنا کرده‌اند. کاپیتان سنندجی آبی‌ها در این سالها به موضع‌گیری‌های اجتماعی و سیاسی تندش خارج از زمین فوتبال شهره است او در این سالها نسبت به وقایعی چون ساقط کردن هواپیمای اوکراینی، اعتراضات آبان ۹۸، مرگ دختر آبی، مشکلات اقتصادی و معیشتی و … واکنش‌هایی نشان داده است که قطعا باب میل بسیاری از جمله مدیران صداوسیما نبوده است.

وریا غفوری ممنوع التصویر شد


غفوری که پیش از این از مصاحبه با صداوسیما هم سرباز زده بود در آخرین مصاحبه خود با رسانه‌ها که درست پس از قطعی شدن قهرمانی آبی‌ها صورت می‌گرفت نسبت به گرانی‌ها و اعتراضات اخیر واکنش نشان داد (مصاحبه غفوری پیرامون گرانی‌ها)
حالا بسیاری پس از آن که دو شب پس از آن مصاحبه تصویر وریا غفوری به نوعی در صداوسیما سانسور شده است؛ معتقدند وریا غفوری در صداوسیما ممنوع التصویر شده است.
پیش از این نیز بسیاری عدم دعوت از غفوری به تیم ملی فوتبال ایران در چندسال گذشته را ناشی از همین موضع‌گیری های تند و تیز وی می‌دانستند.

انتهای پیام

نظر شما