شناسهٔ خبر: 54121810 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

فعالسازی بند قرارداد گریلیش کابوس هواداران لیورپول

استون ویلا به سیتی نبازد ۱۵ میلیون یورو از دست می‌دهد!

یکی از بندهای قرارداد گریلیش با منچسترسیتی حسابی طرفداران لیورپول را از قهرمانی ناامید کرده است!

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه" وقتی جک گریلیش با قراردادی ۱۰۰ میلیون یورویی از استون ویلا به سیتی پیوست هواداران لیورپول به‌عنوان جدی‌ترین رقیب سیتی در قهرمانی فکرش را هم نمی‌کردند که این انتقال در روز آخر لیگ به کابوس آنها تبدیل شود.
مسئولان استون‌ویلا در زمان جدایی گریلیش از این باشگاه و پیوستنش به سیتی، بندی در قرارداد او در نظر گرفتند که با قهرمانی سیتی در لیگ جزیره، به‌صورت اتوماتیک مبلغ ۱۵ میلیون یورو به حق ترانسفر گریلیش اضافه شده و باشگاه استون‌ویلا از تمامی این مبلغ منتفع شود.
موضوعی که به خودی خود امری رایج در قرارداد فوتبالیست‌ها است اما این مساله از آن جهت حائز اهمیت است که استون ویلا به‌عنوان حریف هفته‌‌ آخر من سیتی درحالی باید در اتحاد به مصاف این تیم برود که اگر موفق به شکست یا متوقف کردن سیتی شود، با پیروزی لیورپول برابر  ولورهمپتون سیتی از قهرمانی باز می‌ماند!
به عبارت دیگر نتیجه گرفتن استون ویلا برابر منچسترسیتی اگرچه ممکن است این تیم را به رده یازدهم جدول برساند، اما آنها را از ۱۵ میلیون یورو آپشن قرارداد گریلیش محروم می‌کند یعنی دقیقا مبلغی که این باشگاه برای فروش او در سال ۲۰۱۸ به تاتنهام رد کرده بود!
لیورپولی‌ها که به‌خاطر حضور استیون جرارد روی نیمکت استون‌ویلا به کسب امتیاز از سیتی توسط اسطوره باشگاه‌شان امیدوارند، از طرف دیگر با یادآوری این بند در قرارداد گریلیش، دچار اضطراب فراوانی شدند و هواداران افراطی این تیم معتقدند استون ویلا هرگز از این پول نمی‌گذرد!
به هرحال هفته آخر لیگ جزیره روز شنبه برگزار می‌شود و لیورپولی در صورت پیروزی برابر ولوز، به شرط توقف سیتی برابر ویلا قادر به قهرمانی خواهند بود.

نظر شما