شناسهٔ خبر: 54091166 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

کمپانی وارنر به دنبال حذف امبر هرد از فیلم Aquaman 2 بود

علی محمدپناه

صاحب‌خبر -

به گفته امبر هرد، کمپانی برادران وارنر در ابتدا قصد داشته تا او را به طور کامل از فیلم Aquaman 2 حذف کند.

در دنیای سینمایی دی‌سی، امبر هرد (Amber Heard) نقش مرا را بازی می‌کند و قرار است در فیلم آکوامن ۲ (Aquaman 2) با عنوان آکوامن و پادشاهی گمشده (Aquaman and the Lost Kingdom) بار دیگر نقشش را بازآفرینی کند. با این حال، دادگاه او و همسر سابقش جانی دپ (Johnny Depp) باعث ایجاد مشکلاتی شده است.

امبر هرد در جلسه تازه دادگاه، ادعا کرده است که کمپانی برادران وارنر در ابتدا قصد داشته تا به طور کامل نقش او را از فیلم «آکوامن و پادشاهی گمشده» حذف کند و او بسیار تلاش کرده تا این اتفاق رخ ندهد و او بتواند این نقش را بازآفرینی کند.

امبر هرد در جلسه دادگاه گفته بود:

من در فیلم «آکوامن ۲» حضور دارم و برای اینکه در این فیلم باقی بمانم، بسیار تلاش کردم. آن‌ها نمی‌خواستند تا من در این فیلم باشم. با این وجود، نقش من را بسیار کوچک و مختصر کردند.

آن‌ها در ابتدا به من یک فیلم‌نامه دادند و در ادامه، نسخه دیگری به من دادند که تقریبا بخش‌های زیادی از صحنه‌های اکشن من حذف شده بود. من در این صحنه‌های اکشن با کاراکتر دیگری مبارزه می‌کردم که آن را حذف کرده‌اند.

قبل از شروع تولید فیلم «آکوامن ۲»، بسیاری از طرفداران علاقه‌ای به حضور دوباره امبر هرد در نقش مرا در این فیلم نداشتند؛ حالا در حدود ۴/۱ میلیون امضاء آنلاین جمع شده است تا امبر هرد از فیلم «آکوامن و پادشاهی گمشده» حذف شود.

مطمئنا، نتیجه دادگاه امبر هرد و جانی دپ، روی تصمیم کمپانی برادران وارنر برای ادامه حضور امبر هرد در دنیای دی‌سی بسیار تاثیرگذار است. فیلم «آکوامن و پادشاهی گمشده» در تاریخ ۱۷ مه ۲۰۲۳ (جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱) روی پرده سینماها اکران می‌شود.

منبع: اسکرین رنت

ahmad_bk Gramy k navidphoenix حاج عرفان Aloy versus علی Hamid_Death Stranding Mengo Mr.jalilpour Soldier (Wolf Edition) Samadmario meysamb P.morgan

نظر شما