شناسهٔ خبر: 54074829 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

آذر رضایی‌پور:

جو پایدار و افزایش دما در خراسان رضوی

موج نیوز

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: بر اساس نقشه های هواشناسی از فردا ضمن افزایش ابرناکی، وقوع بارشهای رگباری، همراه با رعد و برق در برخی نقاط استان به ویژه در نیمه شمالی وجود خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آذر رضایی‌پورکارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: جو استان در روز جاری نسبتاً پایدار است و انتظار تغییر گسترده ای در آن وجود ندارد و البته امروز شاهد افزایش دما نسبت به دیروز نیز خواهیم بود.

رضایی‌پور همچنین اضافه کرد: بر اساس نقشه های هواشناسی از فردا ضمن افزایش ابرناکی، وقوع بارشهای رگباری، همراه با رعد و برق در برخی نقاط استان به ویژه در نیمه شمالی وجود خواهد داشت و در این مدت بر شدت وزش باد به خصوص در روزهای  چهارشنبه و پنجشنبه افزوده می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در ادامه تصریح کرد: از فردا شاهد روند کاهش دما تا روزهای پایانی هفته خواهیم بود.

وی متذکر شد: قوچان با کمینه دمای هوای پنج درجه سلسیوس و بردسکن با بیشینه دمای هوای ۳۲ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

رضایی‌پور خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود امروز دمای هوای مشهد با چهار درجه افزایش نسبت به دیروز به ۳۱ درجه بالای صفر برسد و این در حالی است که در ۲۴ ساعت گذشته نوسان دمایی این شهر بین ۱۲ تا ۲۷ درجه سلسیوس بوده است.

نظر شما