شناسهٔ خبر: 54063868 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

پخش زنده میلواکی باکس و بوستون سلتیکس پلی آف NBA

صاحب‌خبر -

دو تیم میلوکی و بوستون امشب در هفتمین دیدار نیمه‌نهایی کنفرانس شرق به مصاف هم می‌روند. پخش زنده میلواکی باکس بوستون سلتیکس را با ما ببینید.

سری جذاب دو تیم میلواکی و بوستن سلتیکس در نیمه‌نهایی کنفرانس شرق به بازی هفتم کشیده شده است. برای پخش زنده میلواکی باکس و بوستون سلتیکس با ما همراه باشید.

پخش زنده بسکتبال NBA: میلواکی باکس بوستون سلتیکس

در 6 بازی قبل این سری تماشایی، هر بازی با درخشش ستاره یکی از این دو تیم نهایتا بازی به نفع یکی به پایان رسیده است. یکبار آنته‌توکومپو میلواکی را برنده بازی می‌کرد و یکبار تیتوم عامل برد بوستون می‌شد. باید دید در جدال امشب که به میزبانی میلواکی برگزار می‌شود آیا باز هم تیتوم می‌تواند نقش برجسته خود را تکرار کند؟

دو تیم سلتیکس و باکس در طول فصل عادی NBA با کسب 51 برد و 31 شکست نهایتا به ترتیب دوم و سوم شدند و سپس در پلی‌اف، بوستون با نتیجه 4 بر 0 و با درخشش جیسون تیتوم، بروکلین نتس پرستاره را در هم کوبید.

میلواکی هم در رقابتی جذاب و تماشایی با نتیجه مجموع 4 بر 2 شیکاگو بولز را حذف کرد و به نیمه‌نهایی رسید تا رقیب بوستون شود. امشب بازی جذاب هفتم بین دو تیم، رقیب میامی هیت در فینال کنفرانس شرق را مشخص می‌کند. برای پخش زنده بسکتبال میلواکی باکس و بوستون سلتیکس در ساعت شروع بازی یعنی 00:00 26 اردیبهشت 1401 از لینک زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده بسکتبال باکس سلتیکس 26 اردیبهشت 1401

انتهای پیام

نظر شما