شناسهٔ خبر: 54060011 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

پاسخگویی شبانه‌روزی به سوالات یارانه‌‌‌ای خانوارها

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی : وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: «گروه‌‌‌های پاسخگویی وزارت مردم به صورت شبانه‌‌‌روزی پاسخگوی درخواست‌‌‌ها و سوالات خانوارها درباره عدالت‌‌‌بخشی به پرداخت یارانه‌‌‌ها هستند.»

صاحب‌خبر -

«حجت‌الله عبدالملکی» درخصوص بازدید «محمد مخبر» معاون اول رئیس‌جمهور از سامانه تلفنی رسیدگی به درخواست‌‌‌ها و سوالات مردمی در اجرای طرح «مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌‌‌ها»، اظهار کرد: «اجرای این طرح ملی سوالات و دغدغه‌‌‌هایی را برای مردم به وجود آورد که نیازمند شفاف‌‌‌سازی و همراهی همه‌‌‌جانبه است.» او افزود: «عدالت در توزیع یارانه‌‌‌ها و کاهش فاصله طبقاتی مورد تاکید رئیس‌جمهور است که تلاش می‌شود این مهم محقق شود.» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به آثار مثبت اجرای این طرح برای اقشار و دهک‌‌‌های پایین جامعه، ادامه‌‌‌ داد: «پس از اجرای این طرح «ضریب جینی» در کشور وضعیت مناسبی پیدا می‌کند و شاخص‌‌‌های اقتصادی بهبود می‌‌‌یابد.» عبدالملکی بیان‌‌‌ کرد: «همزمان با پرداخت این یارانه برای مردم، تیم‌‌‌های پاسخگویی به سوالات مردم در سامانه تلفنی مستقر شدند». در جریان این بازدید معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر رفاه ضمن گفت‌وگوی صمیمی و قدردانی از زحمات اپراتورهای سامانه‌‌‌های تلفنی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به تماس تلفنی چند نفر از هموطنان که با این سامانه تلفنی تماس گرفته بودند، درخصوص طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌‌‌ها پاسخ دادند. سامانه ۶۳۶۹ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای راهنمایی و پاسخگویی مردمی که از دریافت یارانه‌‌‌ها در طرح جدید دولت جا مانده‌‌‌اند و سایر سوالات یارانه‌‌‌ای، در سه شیفت و با ۱۲۰ اپراتور که از جامعه معلولان کشور هستند، فعال است. افراد می‌توانند برای ثبت درخواست‌‌‌ها به سایت حمایت معیشتی به آدرس https: / / hemayat.mcls.gov.ir و تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ مراجعه کنند.

 

 

نظر شما