شناسهٔ خبر: 54042533 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار آذربایجان‌شرقی:

تمهیدات ویژه برای سامان‌دهی وضعیت آرد و نان اتخاذ شد

تبریز- استاندار آذربایجان‌شرقی از تمهیدات ویژه ستاد تنظیم بازار استان برای سامان‌دهی وضعیت آرد و نان خبر داد و گفت: مقرر شد نظارت بر وضعیت پخت و عرضه نان تشدید شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، عابدین خرّم روز شنبه در جلسه کمیته اقدام مشترک ستاد تنظیم بازار آذربایجان شرقی افزود: تخصیص سهمیه و فعال‌سازی ۴۰ واحد نانوایی آزادپز، افزایش سهمیه نانوایی‌های امین و شروع به کار نانوایی‌ها حداقل یک ساعت زودتر از روزهای گذشته، تصمیماتی بود که برای سامان‌دهی وضعیت عرضه نان گرفته شد.

وی تأکید کرد: نظارت بر نانوایی‌ها توسط گروه‌های بازرسی جهاد کشاورزی، صمت و بسیج به صورت مستمر و مرتب انجام می‌شود، اما این نظارت‌ها باید هدفمندتر و دقیق‌تر شود و مردم هم در این زمینه به دستگاه‌های مسئول کمک کنند.

استاندار آذربایجان شرقی درخصوص وضعیت کالاهای اساسی نیز گفت: هیچ مشکلی برای تولید و عرضه کالاهای اساسی در استان نداریم و کمبودی در این زمینه احساس نمی‌شود و فروشگاه‌ها نیز باید از موجودی خود برای عرضه این کالاها به مردم مطمئن باشند.

وی با اشاره به افزایش حجم خریدهای مردم در روزهای گذشته، گفت: از مردم استان می‌خواهیم با آرامش و انبساط خاطر، خریدهای خود را انجام دهند و امیدواریم با تلاش دستگاه‌های مسئول در تأمین به‌موقع و کافی کالاهای اساسی، طی روزهای آینده شاهد وضعیت عادی در بازار باشیم.

نظر شما