شناسهٔ خبر: 54023573 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

لیگ برتر و جام حذفی

ترکیب احتمالی استقلال مقابل فولاد/ فرهاد در جستجوی قهرمانی زود هنگام

ترکیب احتمالی استقلال مقابل فولاد مشخص شد و روزه چشمی و آرمان رمضانی حضور در ترکیب آبی پوشان حضور نخواهند داشت.

صاحب‌خبر -

در چارچوب رقابت های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، فردا تیم های فولاد و استقلال از ساعت ۱۹:۴۵ با هم دیدار می کنند.

 استقلال در حالی به مصاف فولاد می رود که شرایط بسیار خوبی را سپری کرده و شاگردان فرهاد مجیدی بعد از پیروزی مقابل پدیه اختلاف خود را با رتبه دوم جدول رده بندی به عدد ۶ رسانده اند.

 استقلال تا اینجای فصل با کسب ۶۰ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است.

در آن سو تیم مجواد نکونام در رتبه چهاررم جدول رده بندی حضور دارند و هفته قبل مقابل نفت آبادان به پیروزی رسیدند.

فولاد هم با کسب ۴۲ امتیاز در رتبه چهارم جدول حضور دارد.

بازی رفت دو تیم با نتیجه ۱-۰ به سود استقلال به پایان رسید.

استقلال با پیروزی می تواند قهرمانی خود را تا حدود زیادی قطعی کند.

استقلال بعد از چند هفته ناکامی در کسب برد، قعرنشین لیگ را شکست داد و حالا با روحیه‌ای خوب آماده بازی با تیمی شده که در دو سال گذشته، استقلال را شدیدا در اهواز اذیت کرده است.

استقلال در هر دو بازی آخرش در ورزشگاه فولاد آره‌نا به میزبانش باخته و تنها تیم بدون شکست لیگ امیدوار است این بار شاهد نتیجه متفاوتی در اهواز باشد.

بهترین سناریوی ممکن برای استقلال، پیروزی این تیم مقابل فولاد است که اگر با شکست پرسپولیس به سپاهان همراه شود، شاگردان مجیدی می‌توانند به عنوان قهرمان لیگ از اهواز به تهران برگردند. اتفاقی بسیار سخت اما شدنی و باید دید استقلال می‌تواند در اهواز به طلسم دو ساله‌اش در این شهر خاتمه دهد یا نه.

البته که فولاد تیم بسیار قدرتمندی در خانه است و حالا که شاگردان نکونام عنوان بهترین تیم ایرانی در آخرین رتبه بندی از سوی سایت فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ فوتبال را کسب کرده‌اند، قطعا با شرایطی بهتر آماده میزبانی از حریفشان خواهند شد.

رودی ژستد محروم است

ترکیب احتمالی استقلال مقابل فولاد,دیدار استقلال و فولاد

رودی ژستد به دلیل دریافت کارت زرد در بازی برابر شهرخودرو، چهارمین کارت زرد خود را گرفت و بازی حساس هفته آینده برابر فولاد را از دست داد.

 به همین دلیل ژستد در بازی بعدی تیمش غایب خواهد بود.

روزبه چشمی ادامه فصل را از دست داد؟

مدافع استقلال به دلیل کشیدگی همسترینگ، علاوه بر دیدار برابر فولاد به نظر می‌رسد که ادامه فصل را نیز از دست‌ داده است.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل فولاد,دیدار استقلال و فولاد

در شرایطی توانست با تک گل دقایق پایانی آرمان رمضانی از سد شهر خودرو عبور کند که روزبه چشمی بازیکنی که از ابتدا در ترکیب تیمش قرار گرفته بود، بین دو نیمه جایش را به زبیر نیک نفس داد.

درحالی‌که در ابتدا تصور می‌شد تعویض این بازیکن به دلایل فنی بوده اما در ادامه مشخص شد چشمی در همان دقایق ابتدایی بازی برابر شهر خودرو دچار کشیدگی همسترینگ شده و با وجود این آسیب‌دیدگی، او تا پایان نیمه نخست در زمین حضور داشت و در نهایت جایش را به نیک‌نفس داد.

روزبه یک روز پس از دیدار با شهر خودرو مورد آزمایش MRI قرار گرفت و در نهایت مشخص شد که مصدومیت این بازیکن جدی بوده و با نظر کادر پزشکی آبی‌پوشان، این بازیکن نیاز به استراحتی دوهفته‌ای دارد.

با توجه‌ به اینکه رقابت‌های لیگ برتر در تاریخ هفتم خرداد به پایان می‌رسد و نیاز دوهفته‌ای چشمی برای استراحت، به نظر می‌رسد که این بازیکن قادر به همراهی استقلال در چهار دیدار باقیمانده لیگ برتر نخواهد بود و این بدترین خبر ممکن برای فرهاد مجیدی و هواداران استقلال است که پیش‌ از این سه مدافع خود به نام‌های سیاوش یزدانی، حسین مرادمند و عارف آقاسی را نیز به دلایل مختلف از دست‌ داده‌اند.

ترکیب احتمالی استقلال برابر فولاد:

سید حسین حسینی، محمد دانشگر، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور، عزیزبک آمانوف، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا و آرمان رمضانی.

نظر شما