شناسهٔ خبر: 54006130 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

حضور استاندارگیلان در آئین بدرقه زائران عتبات عالیات در فرودگاه سردار جنگل رشت/پرواز مستقیم رشت نجف از امروز برقرار شد

موج نیوز

استاندار گیلان در آئین بدرقه زائران عتبات عالیات در فرودگاه سردار جنگل رشت و برقراری پرواز مستقیم رشت نجف از امروز (پنجشنبه) در این فرودگاه گفت: با توجه به ظرفیت‌های متعدد گیلان در حوزه های مختلف گردشگری، درمانی و اقتصادی؛ توسعه این فرودگاه بین المللی ضرورت دارد و البته اقداماتی خوبی هم در این بخش در حال انجام است.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری موج گیلان، اسدالله عباسی ظهر امروز (پنجشنبه) با حضور در فرودگاه سردارجنگل رشت و دیدار با زائران عتبات عالیات و اهدای گل و تبرک حرم امام رضا(ع) به آنان، با طلب دعای خیر از زائران حریم مقدس امام حسین (ع) برای مردم و خادمان ملت در ایران اسلامی، از برقراری پرواز مستقیم رشت نجف با توجه به موج عاشقان گیلانی سفر به عتبات عالیات، ابراز خرسندی کرد.

وی در جمع خبرنگاران بیان داشت: با توجه به ظرفیت های متعدد گیلان در حوزه های مختلف گردشگری، درمانی و اقتصادی، توسعه فرودگاه بین المللی سردارجنگل رشت ضرورت دارد و اقداماتی خوبی هم در این بخش در حال انجام است.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه امروز جمعی از خواهران و برادران گیلانی عازم سفر به عتبات عالیات خواهند بود، با اظهار خوشحالی از برقراری پرواز مستقیم رشت نجف گفت: در زمان حاضر، هر هفته پنجشنبه ها این پرواز را خواهیم داشت و در صورت وجود متقاضی، امکان افزایش ظرفیت پرواز وجود دارد.

وی ادامه داد: در گذشته تنها پرواز ایام حج در فرودگاه رشت صورت می‌گرفت که هم اکنون در تلاشیم پروازهای مختلف و متعدد، برقرار باشد ضمن آنکه پرواز رشت- آستراخان روسیه هم از خرداد ماه راه اندازی خواهد شد.

دکتر عباسی به تقاضای مردم عراق برای حضور در استان گیلان با هدف گردشگر درمانی، اشاره کرد و از آمادگی مراکز درمانی و گردشگری استان برای این منظور خبر داد و گفت: این مهم با توجه به ظرفیت های گیلان در حوزه های مختلف و تاثیر خوب در رونق گردشگری ، توسعه کسب و کار ، اشتغال و افزایش درآمد را در پی خواهد داشت.

 

 

 

نظر شما