شناسهٔ خبر: 53994940 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بازهم بسته شد ؛ این بار پای استوکس درمیان است

صاحب‌خبر -

شاید یکی از تکراری‌ترین خبرهای فوتبال ایران بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی دو باشگاه پرطرفدار پایتخت باشد. این بار هم با شکایت آنتونی استوکس پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته شد.

انصاف ورزشی : بستن قراردادهای غیرحرفه‌ای، نفوذ دلال‌های نقل و انتقالاتی، مشکلات درآمدزایی، مدیریت ناکارآمد، بلوکه بودن سرمایه‌های باشگاه‌ها به دلیل تحریم‌ها و … همه و همه از دلایلی هستند که در سال‌های اخیر انواع و اقسام شکایت های بازیکن های خارجی از تیم‌های ایرانی خصوصا استقلال و پرسپولیس، در ای اف سی و فیفا انباشته شود. این موضوع منجر به ایجاد بسیاری از محکومیت‌ها، ضررها و پنجره‌های بسته نقل و انتقالات شده است و خبر بسته شدن پنجره نقل و انتقالات را به یک خبر تکراری بدل ساخته است.

حالا امروز سرانجام بار دیگر پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته شد؛ آن هم با شکایت بازیکنی که با استفاده از قرارداد عجیبی که با سرخ‌ها بسته بود، عملا بیش از یک بار برای سرخ‌ها به میدان نرفت اما حالا پرسپولیس باید خروار خروار به او دلار پرداخت کند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، طبق حکم فیفا، باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مبلغ ۸۶ هزار دلاری آنتونی استوکس مهاجم سابق خود مهلت ۴۵ روزه داشت، اما پرسپولیسی‌ها این مبلغ را در موعد مقرر پرداخت نکردند و با گزارش وکیل استوکس پنجره نقل و انتقالات شان امروز بسته شد.

باشگاه پرسپولیس برای پرداخت طلب آنتونی استوکس طی نامه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرد که از دارایی های این باشگاه این پول را پرداخت کند اما ای اف اسی جواب نامه را نداد و پرسپولیسی ها نتوانستند این پول را پرداخت کنند و پنجره نقل و انتقالات این باشگاه بسته شد.طبق اعلام باشگاه پرسپولیس ، با توجه به اینکه زمان نقل و انتقالات هنوز فرا نرسیده است، به همین دلیل نگرانی بابت بسته شدن پنجره نقل و انتقالات وجود ندارد و این باشگاه قبل از زمان نقل و انتقالات، طلب استوکس را می‌پردازد تا مشکلی برای جذب بازیکن وجود نداشته باشد.

استوکس مهاجم مورد علاقه انصاری فرد مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس چند دقیقه برای پرسپولیس بازی کرد و از ایران رفت. بعد از آن او از سرخپوشان شکایت کرد و فیفا هم رای را به نفع استوکس صادر کرد.

انتهای پیام

نظر شما