شناسهٔ خبر: 53962883 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

روح‌الامینی در تذکر آئین‌نامه‌ای:

مجلس یک کل یکپارچه است/رقابت خوب و منصفانه در انتخابات هیئت رئیسه

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: مجلس یک کل یکپارچه است و نباید اقتدار آن زیر سوال برود یا اجازه داد از بیرون به مجلس طعنه بزنند؛ همه در جایگاه هیئت‌رئیسه باید مجلس را به خدمت مردم دربیاورند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسین روح‌الامینی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه، ۲۰ اردیبهشت ماه) در جلسه علنی مجلس در تذکر آیین‌نامه‌ای به هیئت‌رئیسه مجلس گفت: شادی، طراوت و رقابت منصفانه در بین همکاران با توجه به انتخابات پیش روی هیئت‌رئیسه بسیار خوب است و مسابقه برای خیرات و مسئولیت نیز کار خوبی است. دیر یا زود برای انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس تصمیم خواهیم گرفت.

وی تصریح کرد: نکته مهم درباره جریان رقابت‌ها در توئیت‌ها، مسابقه‌ها و بیان مطالب درست است که می‌توان فعالیت خود را معرفی و انتقادهایی وارد کرد اما در این اوضاع اقتصادی و اجتماعی جامعه از ما توقع دارد که مسئله اصلی مردم باشند.

روح‌الامینی عنوان کرد: اقتدار مجلس را نباید زیر سؤال برود، مجلس یک کل یکپارچه است و نباید اجازه دهیم از بیرون به مجلس طعنه بزنند. لذا هرکس در جایگاه هیئت‌رئیسه می‌نشیند باید مجلس را در خدمت مردم به صحنه بیاورد.

نظر شما