شناسهٔ خبر: 53933416 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار زنجان :

تبیین مجاهده اقتصادی از خود مجاهده اقتصادی مهمتر است

زنجان-استاندار زنجان گفت: مجاهده اقتصادی بسیار مهم بوده و تبیین مجاهده اقتصادی از خود مجاهده اقتصادی مهمتر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی روز یکشنبه در مراسم رزمایش جهادگران فاطمی که همزمان با سراسر کشور در سپاه استان زنجان و با حضور جهادگران استان برگزار شد، به آیه ۲۴ سوره توبه که این آیه در ارتباط با اهمیت جهاد است اشاره کرد و گفت: این آیه بسیار وظیفه ما را سنگین می‌کند.

وی اظهار داشت: جهاد در راه خدا مقدم بر همه چیز است و باید این مهم مورد توجه قرار گیرد.

استاندار زنجان گفت: بسیجیان مخلص خدا یک گام جلو هستند و در این مسیر گام برداشتند و این امر بسیار ارزشمند است.

افشارچی با بیان اینکه کسوت جهاد در این مسیر از نگاه قرآن‌کریم ازرشمند واقع شده است، ابراز داشت: طی سال‌های گذشته جهاد شکل مختلف و متفاوتی به خود گرفته است.

وی گفت: در حل حاضر شاید مهمترین جهاد، مجاهده اقتصادی در جمهوری اسلامی است، چرا که به شدت استکبار جهانی با فشار اقتصادی در مقابل انقلاب ایستاده و ما هم باید در این زمینه تلاش کنیم و در مسیر مجاهده اقتصادی بیش از پیش گام برداریم.

استاندار زنجان ابراز داشت: از اول انقلاب تاکنون جهاد در انقلاب اسلامی شکل‌های متفاوتی به خود گرفته است.

افشارچی با بیان اینکه در روزهای نخستین انقلاب و همزمان با تهاجم دشمن شاهد آن بودیم که رزمندگانی جامه رزم به تن کردند و جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند، افزود: این رزمندگان در میدان حضور یافتند تا ذره‌ای از خاک میهنمان به دست دشمن نیافتد.

وی یاد آورشد: مسئاله‌ای که در مجاهده اقتصادی و جهاد در این میدان مهم است جهاد تبیین است و امروز ما نیاز به تبیین داریم و این جهاد هم نخست باید در خودمان جاری باشد.

استاندار زنجان ادامه داد: علاوه بر کسوت سازندگی که به عنوان بسیجی در آن حضور و فعالیت می‌کنید فراموش نکنید که مجاهده اقتصادی بسیار مهم بوده و تبیین مجاهده اقتصادی از خود مجاهده اقتصادی مهمتر است.

نظر شما