شناسهٔ خبر: 53927227 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

توضیح جدید پلیس تهران درباره بازداشت یک زن در سد لتیان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ درباره فیلم منتشرشده از بازداشت یک‌ زن در سد لتیان و علت ماجرای روی‌داده توضیحاتی ارائه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ مراد مرادی درباره تصاویر منتشرشده خانمی که در منطقه سد لتیان توسط مأموران کلانتری دستگیری شد، توضیحاتی ارائه و اظهار کرد: سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ دستور رسیدگی فوری به این ماجرا را صادر کرد.

معاون اجتماعی انتظامی تهران بزرگ افزود: در این حادثه عوامل انتظامی مستقر در ایست و بازرسی سد لتیان به‌لحاظ حرکات مخاطره‌آمیز به سرنشینان خودرو مظنون شده دستور ایست صـادر کردند اما آنها بدون توجه به فرمان پلیس از صحنه متواری شدند.

وی ادامه داد: دو خانم سرنشین خودرو، پس از دستگیری و موقع دلالت به مقر انتظامی، در برابر مأموران مقاومت کرده موجب بروز حادثه شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در بازرسی از داخل خودروی توقیف‌شده، مقادیری مواد مخدر از نوع گراس کشف و پرونده قضائی در این زمینه تشکیل شد.

وی یادآور شد: شیوه دستگیری نامبردگان خلاف آموزه‌های پلیس بوده است و مورد تأیید نیست و در این رابطه برابر مقررات و ضوابط موضوع تحت رسیدگی است و مراحل قانونی خود را طی می‌کند.

منبع: تسنیم

نظر شما