شناسهٔ خبر: 53916698 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

در پی نمایان شدن ناتوانی های امنیتی رژیم صهیونیستی و ناتوانی در مقابله با عملیات شهادت طلبانه

تظاهرات شهرک‌نشینان صهیونیست علیه کابینه نفتالی بنت/ سردادن شعارهایی علیه ناکارآمدی رژیم صهیونیستی/ نتانیاهو خواستار سرنگونی دولت بنت شد

در پی چند عملیات شهادت طلبانه فلسطینیان و نمایان شدن ناتوانی های امنیتی رژیم صهیونیستی، شهرک‌نشینان صهیونیست بامداد امروز (یکشنبه) در محل وقوع عملیات شهادت‌طلبانه

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از رسانه های فلسطینی، شهرک‌نشینان معترض ضمن سردادن شعارهای شدید علیه دولت بنت، همچنین با پلیس رژیم صهیونیستی به شدت درگیر شدند.

 

شهرک نشینان صهیونیست شعارهایی علیه شخص نخست وزیر رژیم صهیونیستی و ناکارآمدی این رژیم سر دادند.

 

شهرک نشینان صهیونیست پیشتر نیز «عومر بارلو» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی را در محل عملیات استشهادی العاد در تل آویو مورد حمله قرار داده و خواستار استعفای وی شده بودند.

 

تظاهرات علیه کابینه بنت درحالی آغاز شد که نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی ‌خواستار استعفای دولت نفتالی بنت و تشکیل دولتی کارآمد برای مقابله با حماس شده بود.

 

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی در رشته توئیت خود، خواستار سرنگونی دولت بنت و استعفای کابینه او به دلیل ناکارآمدی و ناتوانی در جلوگیری از کشته شدن اسرائیلی‌ها شد.

 

نتانیاهو در صفحه توئیتر خود نوشت: «دولت فریبکار و ضعیف بنت به جای مبارزه با تروریسم، مشغول جلسات مطبوعاتی دروغین است. طبق معمول، آنها واقعیت‌ها را فراموش می‌کنند».

 

وی ادامه داد: «نتانیاهو کسی بود که دستور ترور احمد الجعبری فرمانده شاخه نظامی حماس و (بهاء) ابوالعطا از رهبران برجسته جهاد اسلامی و همچنین دستور تمدید عملیات نگهبان دیوارها برای از بین بردن یحیی السنوار و محمد ضیف (فرمانده گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی حماس) بر خلاف فشارهای جبهه‌های مختلف داخل اسرائیل را صادر کرده است.»

 

نتانیاهو افزود: «در زمان نتانیاهو، حماس می دانست که بهای آن را خواهد پرداخت، اما تحت ریاست بنت، آنها ضعف او را احساس می کنند و جرات می‌کنند.»

 

وی گفت: «هیچ دلیلی وجود ندارد که منتظر حمله بعدی باشیم. این دولت باید به خانه خود برود و باید بلافاصله یک دولت ملی قدرتمند به ریاست نتانیاهو تشکیل شود که آرامش و امنیت را به اسرائیلی‌ها بازگرداند.»

 

نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی مدعی شد که «طبق دادههای ارتش اسرائیل، در دوران ریاست حزب لیکود و نتانیاهو، ما در امن ترین دوره به سر میبردیم، اما اکنون در دوره نخست وزیری بنت، 19 نفر در یک ماه و نیم گذشته کشته شدند».

 

انتهای پیام / م.ر

نظر شما