شناسهٔ خبر: 53899335 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

جنبش مقاومت اسلامی حماس :

تهدیدات اسرائیل برای ترور «یحیی سنوار» ما را نمی‌هراساند / تهدیدات دشمن به ترور ما را از حقمان منصرف نمی کند

جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد تهدیدات صهیونیست‌ها برای ترور سنوار و دیگر رهبران ارشد حماس موجب ترس و وحشت ما نمی‌شود.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری دس (قدسنا) به نقل از العهد، «عزت الرشق» عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس به تهدیدات رژیم صهیونیستی برای ترور «یحیی سنوار» رئیس دفتر سیاسی این جنبش در غزه واکنش نشان داد.

 

بر اساس این گزارش، عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در این خصوص اظهار داشت: تهدیدات صهیونیست‌ها برای ترور سنوار و دیگر رهبران ارشد حماس موجب ترس و وحشت ما نمی‌شود.

 

وی در ادامه اظهاراتش در این زمینه عنوان کرد: در واقع، صهیونیست‌ها برای ایجاد فضایی از اطمینان در نزد شهرک نشینانِ هراسان، چنین تهدیداتی را مطرح می‌کنند. این تهدیدات تنها موجب تقویت عزم و اراده ما برای دفاع از قدس و مسجدالاقصی تا زمان نابودی رژیم صهیونیستی در هر وجب از خاک فلسطین، می‌شود.

 

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) هم پس از عملیات شهادت‌طلبانه روز پنج‌شنبه در شهرک العاد در نزدیکی تل‌آویو که طبق اعلام رسانه‌های عبری زبان در آن سه اسرائیلی به هلاکت رسیدند و 4 تن دیگر زخمی شدند، اظهار کرد: مسجدالاقصی خط قرمزی واقعی است که امکان چانه‌زنی درباره آن وجود ندارد و قابل تقسیم شدن به دو بخش نیست، آن یک مسجد منحصرا اسلامی و حقی تاریخی و مسلمی برای امت و ملت ما است، و آن عهد و قسم و پیمان است.

 

هنیه در ادامه گفت: تهدیدات دشمن به ترور سران ما، هرگز آنها را از دفاع از سرزمین و قدس‌مان و نیز حق بازگشت و آزادی اسرایمان منصرف نخواهد کرد.

 

رئیس دفتر سیاسی حماس در ادامه تاکید کرد: ملت فلسطین هرگز در برابر حملات اشغالگران به مقدساتش و مسجدالاقصی سکوت نکرده و ساکت نخواهد ماند.

 

انتهای پیام/ع.غ

 

 

نظر شما