شناسهٔ خبر: 53879415 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

ترافیک چندکیلومتری در محورهای هراز و کندوان/یک‌طرفه شدن هراز و کندوان

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ترافیک سنگین در خروجی‌های شمال، گفت: با ادامه وضعیت ترافیک بحث اعمال محدودیت‌ یک‌طرفه در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد‌.

صاحب‌خبر -

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طی روزهای تعطیلات عید سعید فطر نسبت هفته شاهد افزایش تردد بودیم، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد برگشت خودروها به سمت خروحی‌های شمال هستیم که برگشت خودروها محورهای شمال را پرترافیک کرد.

به گزارش فارس،  رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: در حال حاضر در محورهای کندوان و هراز به سمت تهران شاهد ترافیک سنگین و در محورهای کیاسر و سوادکوه وضعیت تردد پرحجم است.

این مسؤول با اشاره به احتمال یک‌طرفه شدن محورهای هراز و کندوان، تصریح کرد: در صورت ادامه ترافیک سنگین بحث اعمال محدودیت‌های یک‌طرفه در محورهای هراز و کندوان در دستور کار قرار می‌گیرد.

 

جهان‌تاب با اشاره به اینکه تردد تمامی تریلرها کماکان از محور هراز و تردد تمامی تریلر، کامیون و کامیونت از محور هراز ممنوع است، اضافه کرد: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ پنج‌شنبه ۱۵ و جمعه ۱۶ اردیبهشت ماه از محور هراز ممنوع است.

وی در پایان گفت: شهروندان در هر ساعتی از شبانه‌روز و با مدیریت سفر برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

برچسب‌ها:

نظر شما