شناسهٔ خبر: 53874880 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

تحلیل بازار رمزارزها؛

نمای نزولی روند قیمت شیبا اینو| احتمال اصلاح بیشتر قیمت در ماه می وجود دارد

رمز ارز شیبا اینو، مانند سایر ارزهای دیجیتال، عملکرد خوبی در ماه آوریل نداشت که دلیل آن، نگرانی ها در مورد تصمیمات سرسختانه فدرال رزرو در مورد افزایش نرخ بهره بانکی بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار، رمز ارز شیبا اینو، مانند سایر ارزهای دیجیتال، عملکرد خوبی در ماه آوریل نداشت که دلیل آن، نگرانی ها در مورد تصمیمات سرسختانه فدرال رزرو در مورد افزایش نرخ بهره بانکی بوده است.

در نتیجه، قیمت شیبا اینو به پایین ترین سطح قیمت خود یعنی ۰.۰۰۰۰۱۸ دلار سقوط کرد که پایین ترین سطح از ژانویه ۲۰۲۲ محسوب می شود. از سوی دیگر، این قیمت حدود ۳۰ درصد بالاتر از اوج آوریل برای شیبا بوده و ارزش کل بازار آن را به حدود ۱۱.۴ میلیارد دلار رساند.

بزرگترین رخداد مهم مربوط به میم کوین ها در ماه آوریل، تصمیم ایلان ماسک برای تصاحب توییتر بود. با توجه به اینکه ماسک یکی از بزرگترین مروجین دوج کوین و دوج لون به حساب می آید، این تصمیم مثبت تلقی شد. بنابراین، سرمایه‌گذاران بر این باور بودند که خرید او بازده بیشتری را برای سایر سکه‌های دیجیتال مانند بیت‌کوین و کوین‌های میم مانند سیبا اینو و فلوکی اینو به همراه خواهد داشت.

با این حال، به نظر می‌رسد که ترس از تصمیمات فدرال رزرو جنگ‌طلب بیشتر از خرید توییتر ماسک بود؛ چراکه قیمت دوج کوین و سایر ارزهای دیجیتال کاهش یافت. در همان زمان، داده های داخلی نشان داد که فعالیت در اکوسیستم شیبا سوآپ در حال کاهش است.

به عنوان مثال، ارزش کل قفل شده (TVL) در این اکوسیستم از بیش از ۱۳۰ میلیون دلار به حدود ۷۰ میلیون دلار کاهش یافته است. این اتفاق حتی پس از بیانیه شیبا اینو در مورد برنامه های خود برای ورود به دنیای متاورس رخ داد.

پیش بینی قیمت شیبا اینو

نمای نزولی روند قیمت شیبا اینو| احتمال اصلاح بیشتر قیمت در ماه می وجود دارد

نمودار چهار ساعته نشان می دهد که قیمت توکن SHIB طی چند ماه گذشته در محدوده باریکی در نوسان بوده است. در نتیجه، به پایین ترین سطح ۰.۰۰۰۰۱۸ دلار سقوط کرد که پایین ترین سطح قیمت از ژانویه به حساب می آید.

قیمت این توکن همچنین به زیر میانگین متحرک ۲۵ روزه کاهش یافت؛ در حالی که نوسانگر استوکاستیک اندکی بالاتر از سطح فروش بیش از حد قرار گرفته است. با این حال، قیمت همچنان کمی پایین تر از خط روند نزولی است که با رنگ بنفش نشان داده شده است.

بنابراین، از آنجایی که شیبا یک مثلث نزولی تشکیل داده است، می‌تواند حمایت خود را روی قیمت ۰.۰۰۰۰۱۲ دلار در ماه می دوباره آزمایش کند. حرکت به بالای مقاومت ۰.۰۰۰۰۲۵ دلار، نمای نزولی را باطل می کند.

نظر شما