شناسهٔ خبر: 53861358 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

تحولات فلسطین/

هشدار صریح جهاد اسلامی به رژیم صهیونیستی درباره به خطر افتادن جان یک اسیر/ سه جوان در شهر طولکرم بازداشت شدند

هشدار جهاد اسلامی به رژیم صهیونیستی درباره به خطر افتادن جان یک اسیر فلسطینی به سبب اهمال کاری و کوتاهی پزشکی در زندانهای رژیم و بازداشت سه جوان در طولکرم از جمله خبرهای مربوط به فلسطین است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا) به نقل از خبرگزاری فلسطین الیوم،نظامیان رژیم صهیونیستی شامگاه سه شنبه در حمله به شهر طولکرم در شمال کرانه باختری اشغالی، سه جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

 

به گفته منابع محلی، نظامیان صهیونیست، سه جوان فلسطینی از اهالی اردوگاه نور شمس را در ایست طیار در نزدیکی دو راهی شهرک بلعا در شرق طولکرم بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل کردند.

 

هشدار جهاد اسلامی به رژیم صهیونیستی درباره به خطر افتادن جان یک اسیر فلسطینی

 

خبر دیگر اینکه طارق سلمی سخنگوی مطبوعاتی جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد رژیم صهیونیستی مسئول جان "خلیل عواوده» اسیر فلسطینی از اهالی الخلیل است که برای شصت و دومین پیاپی دست به اعتصاب غذا زده است.

 

این اسیر فلسطینی بدون اینکه اتهامی به وی وارد شود همچنان در زندانهای رژیم صهیونیستی به سر می برد و وی در اعتراض به بازداشت اداری خود دست به اعتصاب غذا زه است.

 

وضعیت جسمانی این اسیر فلسطینی به سبب اعتصاب غذای طولانی وخیم گزارش شده است به ویژه در سایه بی توجهی اشغالگران که در ارائه هر گونه خدمات پزشکی به اسیران دربند خود به ویژه اسیران بیمار کوتاهی می کنند.

 

یورش نظامیان صهیونیست به جنوب الخلیل

 

خبر دیگر اینکه نظامیان رژیم صهیونیستی به منطقه یطا در جنوب الخلیل در کرانه باختری اشغالی حمله کردند.

 

نظامیان رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه به منطقه مسافریطا در جنوب الخلیل یورش بردند.

 

بازداشت یک جوان فلسطینی در شرق نوار غزه

 

نظامیان صهیونیست یک جوان فلسطینی را در شرق نوار غزه و در مرز با مناطق اشغالی 1948 بازداشت کردند، صهیونیستها مدعی شدند این جوان برای عبور از موانع و ورود به مناطق اشغالی 1948 تلاش کرده است.

 

انتهای پیام/ر.ی/

 

 

نظر شما