شناسهٔ خبر: 53830258 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

عضو هیئت اسلامی فلسطین خطاب به رهبر معظم انقلاب؛

پشت سر شما حرکت خواهیم کرد تا این امت را رهبری کنید

«محمد القدورة» عضو هیئت اسلامی فلسطین خطاب به حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ما پشت سر شما حرکت می‌کنیم تا به اذن خداوند این مسیر را رهبری کنید.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، «محمد القدورة» عضو هیئت اسلامی فلسطین در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس، اظهار داشت: امام خمینی(ره) این روز را روز جهانی قدس نامید تا امت اسلامی به تکلیف خود در دفاع از محل عروج پیامبر(ص) عمل کند.

وی با بیان این که روز قدس روزی است که همه آزادگان جهان به آن اهتمام می‌بخشند تا محور و سد محکمی را در مقابل دشمنی که قدس را هدف قرار داده است، تشکیل دهند. 

عضو هیئت اسلامی فلسطین با اشاره به این که فلسطین امروز قدرتمندتر از دیروز است، گفت: ما بارها تکرار کرده‌ایم که فلسطین سرزمین حکومت امام عصر و زمان حضرت مهدی (عج) است تا این امت را رهبری کند و باطل را در آن به حق تبدیل کند.

وی با بیان این که این قافله در مسیر امام حسین(ع) حرکت کند که فرمود "به خدا قسم، نه دست خواری به شما خواهم داد، و نه مانند بندگان فرار خواهم نمود"، تاکیدکرد: ما در مسیر حضرت محمد(ص)، امام علی(ع) ، امام حسین(ع) و امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حرکت می‌کنیم.
 
وی با بیان این که هرکه امام زمان خود را نشناسد، به مرگ جاهلیت مرده است، خطاب به حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: آقای خامنه‌ای، رهبر امت اسلامی، ما پشت سر شما حرکت می‌کنیم و آرمان فلسطین نزد شما و دیگر بزرگان امانت است تا به اذن خداوند این مسیر را رهبری کنید تا ما به سرزمین خود در فلسطین بازگردیم و پشت سر شما و به امامت شما در مسجدالاقصی نماز بخوانیم. 
 

نظر شما