شناسهٔ خبر: 53824400 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

فوت مینو رایولا تایید شد

صاحب‌خبر -

تنها بعد از یک روز از تکذیب خبر فوت مینو رایولا ایجنت سرشناس دنیای فوتبال، امروز و با تایید رسمی خانواده او مینو رایولا درگذشت.

مینو رایولا ایجنت معروف و سرشناس دنیای فوتبال به علت بیماری در سن ۵۴ سالگی درگذشت. او با زلاتان ابراهیموویچ دوستی بسیار نزدیکی داشت و از بازیکنان تحت قرارداد با او می‌توان به ارلینگ هالند، زلاتان ایبراهیموویچ، پل پوگبا، جان لوئیجی دوناروما، ماتیاس دلیخت و مارکو وراتی اشاره کرد.

او که معمولا به دریافت کمیسیون‌های کلان معروف بود اخیرا در تلاش برای انتقال یکی از موکلان خود یعنی ارلینگ هالند به منچسترسیتی بود.

او در انتقال‌های بزرگ تاریخ فوتبال دست داشت و معروف به گرفتن کمیسیون‌های بالا در این انتقال‌ها بود. برای نمونه رسانه‌های انگیسی پیش از این خبر داده بودند که او برای انتقال هالند به منچسترسیتی، از این باشگاه انگلیسی 47 میلیون پوند طلب کرده بود.

این مدیر برنامه هلندی-ایتالیایی اخیراً به دلیل مشکل ریوی نامشخص و غیرمرتبط با کووید-19 در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در شهر میلان بستری شده بود.

مینو رایولا درگذشت

 اوایل این هفته اعلام شد که وضعیت سلامتی رایولا رو به وخامت است و او برای زنده ماندن می‌جنگد. حتی گفته می‌شد که او فوت کرده است، اما ایجنت فوتبال ایتالیایی-هلندی خودش این موضوع را رد کرد. رایولا در توییتر نوشت: ظاهراً می‌توانم به زندگی برگردم.

اما امروز خانواده او خبر درگذشت رایولا را دادند: «با غم بی پایان درگذشت دلسوزترین و شگفت انگیزترین مدیر برنامه دنیای فوتبال همه ادوار را با شما تقسیم می‌کنیم. مینو تا آخر با همان قدرتی که در میز مذاکره برای دفاع از بازیکنان به‌کار می‌گرفت، مبارزه کرد. مثل همیشه مینو باعث افتخار ما شد و البته خودش هیچ‌وقت متوجه این موضوع نشد. مینو زندگی‌های فراوانی را در دوران کاری خود تحت تاثیر قرار داده و فصل جدیدی را در تاریخ فوتبال مدرن نوشت.»

«نبود او همیشه محسوس خواهد بود. ماموریت مینو برای تبدیل فوتبال به مکانی بهتر برای بازیکنان با همان علاقه ادامه خواهد داشت. ما از همه به خاطر حمایت‌های فوق العاده‌ای که در این دوران سخت دریافت کرده‌ایم تشکر می‌کنیم و خواهان احترام به حریم خصوصی خانواده و دوستان در این زمان ناراحت کننده هستیم.»

انتهای پیام

نظر شما