شناسهٔ خبر: 53791307 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

گواردیولا خوب است ولی آنچلوتی را ترجیح میدهم

صاحب‌خبر -

ستاره سابق بایرن مونیخ که زیر نظر هردو مربی بازی کرده می‌گوید گرچه گواردیولا خوب است ولی آنچلوتی را ترجیح میدهم! با ما باشید.

خاوی مارتینز که در بیلبائو به شهرت رسید و با پوشیدن پیراهن تیم ملی اسپانیا معروف شد در سال 2012 به درخواست یوپ هاینکس سرمربی وقت بایرن راهی آلمان شد و تا همین فصل گذشته هم برای بایرن بازی می‌کرد. او حالا سالیان پایانی فوتبالی خود را در قطر می‌گذراند.

مارتینز در بایرن سه سال شاگرد پپ گواردیولا و یک سال و نیم شاگرد کارلو آنچلوتی کار کرد و در مصاحبه با کادنا سر و در پاسخ به سوالی درباره مقایسه پپ و آنچلوتی گفت:

گواردیولا یک کمال گرای واقعی است و همه چیز را به شکل کامل و درستش می‌خواهد. گاهی به قدری بازی تیم مقابل را برای شما نمایش می‌دهد که از لحاظ ذهنی خسته می‌شوید. او بازی پیش رو را برای‌تان کامل و با جزئیات تشریح می‌کند و سپس مشاهده می‌کنید که روز مسابقه همان اتفاقات در زمین رخ می‌دهد. 

کارلو آنچلوتی یک مربی کلاسیک‌تر است و به خوبی می‌داند چطور با بازیکنانش رفتار کند. او به شما اطمینان و اعتماد به نفس می‌بخشد. پپ ولی مربوط به فوتبال مدرن است. یک فوتبالیست وقتی همه توانایی‌هایش را بروز می‌دهد که از فوتبالش لذت ببرد. انتخاب بین این دو خیلی سخت است ولی من آنچلوتی را ترجیح می‌دهم چون با او بهترین فوتبالم را ارائه دادم و اعتماد به نفسم بیشتر بود. این فاکتوری بسیار مهم برای هر فوتبالیستی است.

مارتینز در مورد کارلو آنچلوتی اضافه کرد:

من با داویده، پسرش دوست صمیمی هستم و گاهی با هم شام می‌خوریم. داویده همان چیزی است که کارلو کم دارد و با او این نقص را جبران می‌کند، آنالیز ویدیویی بازی‌ها و…. پسرش این نقص او را برطرف می‌کند.

انتهای پیام

نظر شما