شناسهٔ خبر: 53788425 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مهر گزارش می‌دهد؛

فریاد کاربران کرمانشاهی فضای مجازی درحمایت از مظلومیت مردم فلسطین

کرمانشاه- همزمان با برگزاری مراسم روز قدس در کرمانشاه فریاد کاربران کرمانشاهی فضای مجازی در حمایت از مظلومیت مردم فلسطین شنیده می‌شود.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها، سمیه نوری: بیش از ۷۰ سال است که از اشغال سرزمین فلسطین توسط رژیم غاصب و اشغالگر اسرائیلی و صهیونیسم می‌گذرد و با افزایش حملات مسلحانه و فشارهای روحی و روانی بر شدت تخریب‌ها در بیت المقدس باعث ایجاد فضایی ناامن در این منطقه شده است‌.

به دنبال تنش‌ها و ظلم‌هایی که به مردم فلسطین صورت گرفته کشورهای مسلمان بسیاری بارها حمایت خود را از آزادی قدس و ملت مبارز فلسطین اعلام کرده‌اند و ایران اسلامی نیز پس از پیروزی انقلاب امام خمینی (ره) در ۱۶ مرداد ماه سال ۱۳۵۸ آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس اعلام کرد و با این اقدام ملت فلسطین را به ادامه جهاد امیدوار کرد.

روز قدس یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران و از وصایای امام خمینی (ره) است که با این اقدام نور امیدی را در دل فلسطینیان برای تداوم حرکت‎ و قیام‎ علیه اشغالگران افروخته و همچون شعله‌ای تا زمان آزادی قدس شریف پر نور تر از گذشته خواهد بود.

هر ساله با فرارسیدن روز قدس در ایران خیل عظیمی از مردم به منظور ابراز حمایت از فلسطینیان و مخالفت با صهیونیسم و دولت اسرائیل به خیابان‌ها آمده و اتحاد و حمایت خود را از این مظلومیت فلسطین نشان می‌دهند.

یکی از حرکت‌های مهمی از جانب مردم ایران برای نشان دادن حمایت خود از مردم فلسطین و آزادی قدس صورت می‌گیرید فعالیت‌های مجازی است که در استان کرمانشاه نیز شاهد حمایت‌های حضوری و مجازی مردم از این واقعه هستیم.

کاربران فضای مجازی و فعالان رسانه در استان کرمانشاه با راه اندازی پویش و هشتگ‌های مجازی برای نشان دادن حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین اعلام حضور کرده و به طور خود جوش و انقلابی علیه رژیم غاصب اسرائیل دست به قلم شدند.

فعالان عرصه رسانه در استان کرمانشاه در روز قدس با استفاده هشتگ‌هایی باعنوان Freepalestine#، #القدسهیالمحور مظلومیت مردم فلسطین و جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیلی را در گوش جهانیان فریاد زدند و قدس شریف را پاره تن خود خواندند.

فریاد کاربران کرمانشاهی فضای مجازی درحمایت از مظلومیت مردم فلسطین

کاربران فعال رسانه‌ای در فضای مجازی با انتشار عکس حاج قاسم سلیمانی و کنار هم کنار هم قرار دادن تصاویر پرچم ایران و فلسطین علاوه بر اینکه یاد و خاطر سرداران بزرگ جبهه مقاومت را گرانی داشتند اتحاد، همبستگی و حمایت خود را با فلسطین به تصویر کشیدند.

هر یک از کاربران فضای مجازی با جمله‌ای، تصویری، روایتی یا نقل قول وعده باز پس‌گیری و محقق شدن آزادی فلسطین را حتمی خواندند و سرنگونی و انزجار رژیم اسرائیل را دور نمی‌دانستند و جهان را در آستانه یک بیداری جهانی می‌بینند.

فریاد کاربران کرمانشاهی فضای مجازی درحمایت از مظلومیت مردم فلسطین

یکی از کاربران کرمانشاهی فعال در عرصه رسانه در صفحه خود با به تصویر کشیدن عکس حاج قاسم این گونه نوشت: ‏سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سال ۹۸ در نامه به فرمانده کل گردان‌های عزالدین قسام فلسطین نوشت: «هر کس ندای شما را بشنود و به یاری شما نشتابد مسلمان نیست»

فریاد کاربران کرمانشاهی فضای مجازی درحمایت از مظلومیت مردم فلسطین

کاربری دیگر نوشته بود: ‏روز قدس روز فریاد مسلمانان علیه ظلم
شهید سپهبد قاسم سلیمانی: همه‌ی دعوای غرب با عالم اسلام بر سر مسجدالاقصی و همه‌ی توطئه‌های حول عالم اسلامی هم بر سر همین مسجد است.

فریاد کاربران کرمانشاهی فضای مجازی درحمایت از مظلومیت مردم فلسطین

أَلَیسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ (آیا صبح نزدیک نیست؟) وعده‌ای که این روزها بسیار زمزمه می‌شود و بیرق حقانیت و دادخواهی ملت مظلوم فلسطین در مکان‌های حقیقی و فضاهای مجازی به شکل‌های مختلف و با گویش‌های متنوع به اهتزاز درآمده تا فریاد استغاثه مردمی که ظلم صهیونیسم جهانی را بر دوش می کشند به گوش انسان‌های آزاده جهان برسانند.

نظر شما