شناسهٔ خبر: 53731973 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

پيگيري سازمان سينمايي براي رفع مشکل رضا رويگري

صاحب‌خبر -
پيگيري سازمان سينمايي براي رفع مشکل رضا رويگري
خبرگزاری آریا-رئیس سازمان سینمایی: از نزدیک پیگیر مشکلات آقای رضا رویگری هنرمند پیشکسوت کشورمان هستیم و این مشکلات به زودی مرتفع می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی؛ محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی با بیان این مطلب افزود: از دیروز که از مشکل آقای رویگری اطلاع پیدا کردیم با خانم کریمی همسر ایشان و از طریق آنها با پزشکان معالج و دست اندرکاران آسایشگاه کهریزک در تماس بودیم .پیگیری سازمان سینمایی برای رفع مشکل رضا رویگری وی افزود : به گفته همسرشان و بنابه تاکید پزشک معالج آقای رویگری ، امکان نگه داری وی در منزل به علت پاره‌ای مشکلات و اختلالات جسمی به هیچ وجه وجود نداشت و با مساعدت و همکاری پزشک به آسایشگاه کهریزک و در شرایط مطلوب منتقل شده است.
رئیس سازمان سینمایی تاکید کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم صبح امروز مدیرعامل صندوق اعتباری هنر را مأمور کرد تا از نزدیک و حضوری در جریان روند نگه داری ، درمان و شرایط آقای رویگری قرار گیرد. خزاعی گفت : در کنار این هنرمند پیشکسوت و خانواده‌اش خواهیم بود وبا تعاملاتی که با صندوق اعتباری هنر صورت گرفته و اقدامات سازمان سینمایی و صدا و سیما ، مشکلات این هنرمند به زودی مرتفع می‌شود.

نظر شما