شناسهٔ خبر: 53731759 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

ساعت و تاریخ بازی نساجی و آلومینیوم در فینال جام حذفی 1401+نحوه خرید بلیت

بازی نساجی و آلیمینوم اراک در روز چهارشنبه با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

نساجی پس از شکست استقلال و آلومینیوم پس از شکست پرسپولیس در این دوره جام حذفی شگفتی ساز شدند و به فینال جام حذفی رسیدند.

تاریخ فینال جام حذفی 1401

جام حذفی فوتبال کشور در سال 1401 میان نساجی مازندران و آلومینیوم اراک چهارشنبه 7 اردیبهشت برگزار می شود.

ساعت بازی نساجی و آلومینیوم اراک

بازی نساجی و آلومینیوم اراک در فینال جام حذفی 20:30 به وقت تهران خواهد بود.

ساعت بازی نساجی و آلومینیوم اراک

نحوه بلیت فروشی بازی نساجی و آلومینیوم اراک

رحیم درزی‌خلردی رئیس هیات فوتبال استان مازندران در این باره می گوید: « بعد از سال‌ها دو تیم شهرستانی به فینال رقابت‌های جام حذفی راه یافته‌اند که این موضوع از جذابیت خاصی برخوردار است و باید به بهترین نحو از این رویداد بزرگ برای ایجاد شور و نشاط در میان هواداران فوتبال استفاده کرد. به همین دلیل شایسته است مسئولان امر با توجه به پتانسیل هواداری موجود چه در مازندران و چه در استان مرکزی، بیشترین ظرفیت را به حضور هواداران در ورزشگاه آزادی اختصاص دهند. تمامی هیات‌های فوتبال در سطح شهرهای مازندران در حال تلاش و تکاپو برای اعزام هواداران هستند و انشاالله در روز چهارشنبه شاهد بیش از ۴۰ هزار هوادار نساجی در ورزشگاه آزادی هستیم. از تمام ظرفیت‌های موجود در مازندران برای موفقیت تیم نساجی استفاده خواهیم کرد و امیدواریم تا روز چهارشنبه در یک دیدار جذاب، با حضور اکثریت هواداران، نساجی مازندران جام را با خود به خانه بیاورد.»

بلیت فینال جام حذفی نساجی و آلومینیوم

در بازی نساجی – مس از مرحله نیمه نهایی جام حذفی و با موافقت استاندار تهران و هم چنین شورای تامین 35 هزار صندلی به تماشاگران تیم نساجی اختصاص داده شد. باشگاه نساجی و هم چنین هیات فوتبال استان مازندران در حالی چنین درخواستی را مطرح کرده است که پیش تر مدیر عامل باشگاه آلومینیوم اراک خبر داده بود که سهمیه دو تیم در بازی نهایی 12500 تماشاگر است که ممکن است 5000 صندلی جدید به سهمیه دو باشگاه در بازی فینال جام حذفی اضافه شود. باشگاه نساجی نسبت به تخصیص این سهمیه که البته هنوز به طور رسمی اعلام نشده موضع گرفته و بر این باور است از آنجایی که کشور در کمرنگ کردن ریشه کرونا موفق عمل کرده این بازی باید با حضور حداکثری تماشاگر در استادیوم آزادی برگزار شود. مازنی ها که برای بازی با مس کمپین 30 هزار نفری راه انداخته بودند این بار به دنبال حضور 40 هزار نفری در استادیوم آزادی هستند.

رضا نادری معاون فرهنگی باشگاه نساجی نیز با بیان اینکه چند روزی است که مسئولان تهران هواداران دیدار فینال جام‌حذفی را سرگردان گذاشتند، اظهار کرد: یک روز تا رقابت دو تیم نساجی مازندران و آلومینیوم اراک باقی مانده است اما سامانه فروش بلیت به روی هواداران دو تیم جهت خرید باز نشده است.

وی با اشاره به اینکه مسئولان تهران بر روی برگزاری دیدار بدون هوادار ابتدا اظهار نظر کردند و در ادامه بر روی تعداد هوادار جلسه گذاشتند ، یادآورشد: مسئولان تهران با اینکار هواداران را به مرگ رساندند تا به تب قانع کنند.

معاون فرهنگی باشگاه نساجی از برگزاری جلسه شورای تامین برای تعیین سقف حضور هواداران دو تیم در ورزشگاه آزادی خبر داد و تصریح کرد: در ورزشگاه آزادی دیدارهای بسیار حساس تر با حضور 100 هزار هوادار برگزار شده است و مطمعناً تهران توان برگزاری دیدار فینال جام حذفی با حضور تماشاگر بیشتر را نیز دارد.

نادری تاخیر در فروش بلیت به هواداران و سرگردانی فوتبال دوستان را زیبنده ورزش ندانست و خاطرنشان کرد: انتظار می رفت تا مسئولان زودتر از این اقدام کنند و غیر حرفه ای عمل نکنند تا به هواداران استرس وارد نشود.

نساجی و آلومینیوم اراک

وی با بیان اینکه شور هواداران شمالی در کشور زبان‌زد شده است ، گفت: هواداران شمالی در تمامی دیدارها شخصیت فوتبالی و هواداری خود را اثبات کردند و اگر اجازه داده شود حتی توان پر کردن کل ورزشگاه آزادی بدون کوچکترین حاشیه را داریم.

بلاتکلیفی خرید بلیط بازی نساجی و آلومینیوم

بلاتکلیفی هواداران دو تیم نساجی مازندران و آلومینیوم اراک برای حضورشان در ورزشگاه آزادی و تماشای مسابقه فینال در حالی به روز پیش از برگزاری مسابقه رسیده که دوشنبه‌شب اعلام شد مسابقه فینال در ورزشگاه آزادی با حضور هواداران برگزار می‌شود.

شامگاه دوشنبه مجید شهیدی مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان در ارتباط تلفنی با برنامه تلویزیونی فوتبال برتر به بلاتکلیفی‌های مربوط به مسابقه فینال پایان داد و اعلام کرد که بازی فینال جام حذفی بین تیم‌های آلومینیوم اراک و نساجی مازندران با حضور هواداران برگزار خواهد شد و در جلسه‌ای که با هدف هماهنگی برگزار می‌شود در مورد تعداد تماشاگران تصمیم نهایی اعلام خواهد شد.

اما مراجعه به سامانه بلیت‌فروشی مسابقات فوتبال کشور تا ساعت ۱۱ روز سه‌شنبه نشان می‌دهد که بلیت‌فروشی مسابقات هنوز آغاز نشده است. علاوه بر پیام‌های متعددی که هواداران نساجی در صفحه‌ها و گروه‌های هواداری بابت کسب اطلاع از آخرین وضعیت فرآیند تهیه بلیت منتشر می‌کنند، نگاهی به آمار کاربران برخط سامانه بلیت‌فروشی نیز میزان انتظار هواداران را نشان می‌دهد. در سایت سامانه فروش بلیت مسابقات فوتبال ایران ساعت ۱۱ امروز -سه‌شنبه- دو هزار و ۶۲۴ نفر به طور همزمان کاربر سایت بودند تا بلافاصله پس از آغاز بلیت‌فروشی خرید بلیت را انجام دهند.

با توجه به این‌که در مسابقه فینال سهمیه هر دو تیم برای حضور هواداران برابر است و سقف ظرفیت حضور تماشاگر در مسابقه نیز احتمالا همان ۳۰ هزار نفر در نظر گرفته می‌شود، به همین دلیل احتمالا بسیاری از هواداران نساجی که در بازی نیمه‌نهایی توانستند وارد ورزشگاه شوند نمی‌توانند بلیت تهیه کنند و برای خرید بلیت عجله دارند.

آن‌طور که مسئولان باشگاه و مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفته‌اند، طبق مقررات احتمالا سقف تعداد حضور هواداران در ورزشگاه مانند بازی‌های گذشته ۳۰ هزار نفر خواهد بود که پنج هزار بلیت خارج از سهمیه بین هواداران عرضه می‌شود و سهم هر باشگاه نیز ۱۲ هزار و ۵۰۰ بلیت است.

اما فعلا هواداران هر دو تیم منتظر باز شدن سامانه بلیت‌فروشی هستند. مدیر رسانه‌ای باشگاه نساجی روز سه‌شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در این که بازی با حضور تماشاگران برگزار می‌شود شکی نیست. اما هنوز ظرفیت مد نظر برای حضور هاداران اعلام نشده است.

مجتبی ابراهیمی افزود: جلسه‌ای در سازمان لیگ در حال برگزاری است که سهمیه تیم‌ها و تعداد مجاز حضور هواداران مشخص و ابلاغ شود. همچنین امروز قرار است در استانداری هم جلسه‌ای برگزار شود تا اقدامات نهایی برای اعزام هواداران مورد بررسی قرار بگیرد.

تیم فوتبال نساجی مازندران ساعت ۲۰:۳۰ روز چهارشنبه هفتم اردیبهشت باید در ورزشگاه آزادی برای کسب عنوان قهرمانی جام حذفی فوتبال کشور به مصاف آلومینیوم اراک برود.

هواداران نساجی در دو بازی گذشته این تیم در جام حذفی از مازندران به تهران رفتند و به تشویق تیم‌شان پرداختند. به طوری که در بازی با استقلال حدود سه هزار هوادار و در بازی با مس کرمان نزدیک به ۳۰ هزار هوادار نساجی در ورزشگاه آزادی حضور داشتند.

 

 

نظر شما