شناسهٔ خبر: 53719219 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

حدادیان: یک استان منتظر درخشش شما در فینال است

مالک باشگاه نساجی به همراه ایزد سیف الله پور مدیر عامل این باشگاه امروز بر سر تمرین تیم نساجی حاضر شد و دقایقی کوتاه برای بازیکنان این تیم صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

رضا حدادیان امروز با حضور در استادیوم کارگران علاوه بر حضور بر سر تمرین تیم نساجی دقایقی بر سر تمرین تیم امید نساجی حاضر شد که فردا شب برای قهرمانی در لیگ برتر امیدهای کشور با تیم ملی حفاری مسابقه خواهد داد و در صورت قهرمانی در این مسابقات برای دومین سال متوالی جام را بر بالای سر خواهد برد.

رضا حدادیان با توجه به حساسیت بازی نساجی در برابر آلومینیوم اراک دقایقی هم با چند بازیکن تاثیر گذار نساجی از جمله مسعود شجاعی و کریم اسلامی به طور اختصاص صبحت کرد. نساجی در تاریخ 63 حیات خود صعود به دیدار پایانی جام حذفی را تجربه نکرده است و در صورتی که چهارشنبه شب موفق به پیروزی شود برای اولین بار در تاریخ حیات خود به جام قهرمانی دست پیدا خواهد کرد.

حدادیان: یک استان منتظر درخشش شما در فینال است

مالک باشگاه نساجی در صحبت کوتاهی که با بازیکنان نساجی داشت خطاب به آنها گفت چهارشنبه شب یک استان منتظر درخشش شما در مستطیل سبز و تصاحب جام قهرمانی هستند.

رضا حدادیان، مالک هواپیمایی وارش از زمانی که امتیاز تیم نساجی را در اختیار گرفته از این تیم به خوبی حمایت کرده بطوریکه برای اولین بار در تاریخ حیات خود در آستانه دست یابی به یک افتخار بزرگ قرار دارد؛ قهرمانی جام حذفی که می تواند به صعود مازنی ها به لیگ قهرمانان آسیا توام شود.

 

نظر شما