شناسهٔ خبر: 53712732 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیسی در مراسم دریافت استوارنامه سفیر جدید «مونته نگرو»:

ایران با درگیری و کشته شدن انسان‌های بیگناه در هر نقطه‌ای از دنیا مخالف است

رئیس جمهور با اشاره به سوابق روابط دوستانه جمهوری اسلامی ایران با مونته نگرو تصریح کرد: دو کشور ظرفیت‌های خوبی برای ارتقای سطح روابط دوجانبه دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر دوشنبه در مراسم دریافت استوارنامه «پریشا کاسترا توویچ» سفیر آکردیته مونته نگرو با بیان اینکه ایران همواره با کشورهای منطقه بالکان و از جمله مونته نگرو روابطی دوستانه و رو به گسترش داشته است، گفت: دو کشور ظرفیت‌های خوبی برای گسترش تعاملات و ارتقای سطح روابط در زمینه‌های مختلف دارند.

رئیس جمهور سابقه جنگ در منطقه بالکان را تجربه‌ای تلخ برای این منطقه و جهان توصیف کرد و افزود: جنگ به هیچ وجه رویداد مطلوبی نیست و همواره سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران حمایت از صلح، ثبات و پیشرفت و مخالفت با جنگ بوده است.

«پریشا کاسترا توویچ» سفیر آکردیته مونته نگرو نیز در این مراسم با اشاره به سوابق دوستانه و رو به گسترش روابط دو کشور اظهار داشت: در دوره ماموریت خود تلاش خواهم کرد ساز و کارهای توسعه روابط دوجانبه تقویت شود تا دو کشور بتوانند تعاملات و مناسبات خود در زمینه‌های مورد علاقه را گسترش دهند.

 

برچسب‌ها:

نظر شما