شناسهٔ خبر: 53701831 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

در آستانه روز جهانی قدس/

شلیک دو راکت از جنوب لبنان به سمت مناطق اشغالی 1948/ حملات توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

رسانه های لبنانی از شلیک دو راکت از جنوب لبنان به سمت مناطق اشغالی 1948 خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا)، شبکه المنار شامگاه یکشنبه از خبرها مبنی بر شلیک دو راکت از سمت جنوب لبنان به سمت مناطق اشغالی 1948 خبر داد.

 

از سوی دیگر روبی همر شلاگ خبرنگار نظامی شبکه کان رژیم صهیونیستی از اصابت راکت به سمت منطقه اشغالی الجلیل در مناطق اشغالی 1948 خبر داد.

 

وی اعلام کرد که ساکنان الجلیل الغربی از شنیدن صدای انفجارهایی در این منطقه خبر داده اند.

 

وی افزود ارتش اسرائیل در این زمینه تحقیق می کند که آیا این انفجارها ناشی از شلیک راکت از لبنان بوده است یا خیر، این در حالی است که خبرها از شلیک دو راکت از لبنان حکایت می کند.

 

ارتش رژیم صهیونیستی از اصابت راکت به شمال فلسطین اشغالی پس از پرتاب آن از سمت لبنان خبر داد، این در حالی است که آژیر خطر به صدا درنیامده است.

 

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که پرتاب یک راکت از خاک لبنان به سمت شهرک اشلومی را رصد کرده است که این راکت در یک منطقه باز اصابت کرده و هیچ آژیر خطری در منطقه به صدا درنیامده است.

 

حملات توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

 

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه از حملات توپخانه ای این رژیم به جنوب لبنان خبر داد.

 

این رسانه مدعی شد که نیروهای توپخانه ای اسرائیل، اهدافی را در لبنان گلوله باران کردند و به سمت مکانی که از آنجا راکت شلیک شده بود، آتش گشودند.

 

این رسانه ادعا کرد که این حمله در واکنش به شلیک راکت از خاک لبنان به سمت فلسطین اشغالی صورت گرفته است.

 

شبکه المنار در این رابطه گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی توپخانه رژیم اشغالگر منطقه‌ای بین «مجدال زون» و «زبقین» در جنوب لبنان را با چندین گلوله بمباران کرد است که منطقه ای ساحلی در منطقه صور در جنوب لبنان است.

شبکه الجزیره نیز گزارش داد که ارتش اسرائیل 6 گلوله به سمت محل پرتاب دو موشک از جنوب لبنان شلیک کرده است.

ارتش رژیم اشغالگر مدعی شده است محل شلیک راکتها به سمت شهرک اشلومی را هدف قرار داده است.

 

این اولین بار از آگوست 2021 میلادی است که اعلام می شود از لبنان به سمت مناطق اشغالی 1948 راکت شلیک شده است به طوری که ارتش رژیم صهیونیستی در آن زمان اعلام کرده بود که نیروهای حزب الله ، 19 راکت از منطقه شمال شبعا به سمت مناطق اشغالی شلیک کردند.

انتهای پیام/ر.ی/

 

نظر شما