شناسهٔ خبر: 53700706 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

باکس آفیس | انیمیشن The Bad Guys صدرنشین شد

علی محمدپناه

صاحب‌خبر -

انیمیشن The Bad Guys در اولین هفته اکران خود روی پرده سنیماها توانست تا صدر جدول باکس آفیس را از آن خود کند.

انیمیشن بچه‌های بد (The Bad Guys)، جدیدترین اثر از استودیو دریم ورکس و یونیورسال به شمار می‌رود که با بودجه ۶۹ میلیون دلاری ساخته شده است. این انیمیشن موفق شده تا در اولین هفته اکران خود، صدرنشین جدول باکس آفیس شود.

انیمیشن «بچه‌های بد» در اولین آخر هفته اکران خود روی پرده سینماهای داخل آمریکا، فروش ۲۴ میلیون دلاری را از آن خود کرده بود. این انیمیشن کمدی و اکشن بسیار مورد استقبال خانواده‌ها قرار گرفته بود و مطمئنا در هفته‌های آتی نیز فروش قابل‌توجهی بدست خواهد آورد.

فیلم سونیک خارپشت ۲ (Sonic the Hedgehog 2) که سومین هفته اکران خود روی پرده سینماها را تجربه می‌کند، موفق شده تا با کسب فروش ۱۵/۲ میلیون دلاری در سینماهای داخل آمریکا، جایگاه دوم جدول باکس آفیس را از آن خود نماید. این فیلم تاکنون در داخل آمریکا به فروش ۱۴۵ میلیون دلاری دست پیدا کرده است.

در جایگاه سوم جدول باکس آفیس این هفته نیز فیلم جانوران شگفت‌انگیز: اسرار دامبلدور (Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore) قرار دارد. این فیلم هفته گذشته در صدر جدول قرار داشت و در دومین هفته اکران خود با کسب فروش ۱۴ میلیون دلاری، در جایگاه سوم قرار گرفته است. این فیلم تاکنون ۶۷ میلیون دلار در داخل آمریکا فروش داشته است.

فیلم مرد شمالی (The Northman)، اثری وایکینگی، حماسی و خونین به شمار می‌رود. این فیلم، به تازگی روی پرده سینماها اکران شده و موفق شده است تا در اولین هفته اکران خود روی پرده سینماها، فروش ۱۲ میلیون دلاری را بدست بیاورد و در رده چهارم جدول باکس آفیس قرار بگیرد.

در رده پنجم جدول باکس آفیس هفته نیز فیلم وزن غیر قابل تحمل استعداد عظیم (Unbearable Weight of Massive Talent) قرار دارد. این فیلم نیز یکی دیگر از فیلم‌های جدید این هفته به شمار می‌رود. این فیلم در اولین هفته اکرانش توانست تا ۷/۱ میلیون دلار بدست بیاورد.

جدول باکس آفیس

نام فیلم فروش آخر هفته (میلیون دلار)
۱ The Bad Guys ۲۴
۲ Sonic the Hedgehog 2 ۱۵/۲
۳ Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore ۱۴
۴ The Northman ۱۲
۵ Unbearable Weight of Massive Talent ۷/۱

منبع: ددلاین

P.morgan meysamb

نظر شما