شناسهٔ خبر: 53688913 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

رکورد قهرمانی های متوالی در لیگ های اروپایی حالا به نام بایرن مونیخ

صاحب‌خبر -

با برد سه بر یک بایرن بر دورتموند پادشاه فوتبال آلمان به دهمین قهرمانی پیاپی خود رسید. اکنون رکورد قهرمانی‌ های متوالی در لیگ های اروپایی نزد بایرن است.

به گزارش انصاف ورزشی، دیشب در چارچوب سی و یکمین هفته بازی‌های لیگ فوتبال آلمان بوندسلیگا بایرن مونیخ توانست در ورزشگاه آلیانز آرنا رقیب اصلی خود دورتموند را با نتیجه سه بر یک از پیش‌رو بردارد.

با این برد تیم بایرن 75 امتیازی شد و به فاصله سه بازی مانده تا اتمام لیگ، قهرمانی خود را در لیگ مسجل کرد. این دهمین قهرمانی پیاپی این تیم در لیگ آلمان است.

آخرین تیمی که مانع قهرمانی بایرن مونیخ در لیگ آلمان شده بود، دورتموند یورگن کلوپ در سال 2012 بود. پس از آن ده سال است که بایرن مقتدرانه بر صدر فوتبال آلمان تکیه زده است.

دهمین قهرمانی بایرن رکورد دست نیافتنی دیگری برای بایرن ثبت کرده است و آن رکورد قهرمانی های متوالی در لیگ های اروپایی است.

با اینحال هواداران دویچر مایستر هرگز تنها راضی به بوندسلیگا نیستند، آن‌ها هنوز حذف تلخ دربرابر ویارئال را در ورزشگاه خانگی خود فراموش نکردند و انتظار دارند که مربی جوانشان در فصل آینده رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا نتایجی بهتری را برای این تیم به ارمغان بیاورد.

انتهای پیام

نظر شما