شناسهٔ خبر: 53683532 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پوچتینو: می‌خواهم دستاوردهای بزرگی با PSG داشته باشم

به نظر می‌رسد که مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن، تصمیمی برای جدایی از این تیم در پایان فصل ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لیگ فرانسه به مصاف لانس رفت و با وجودی که با تساوی 1-1 برابر این تیم موفق شد اما توانست با کسب همین یک امتیاز قهرمانی‌اش در این رقابت‌ها را مسجل کند. 
در هفته‌های اخیر و خصوصا پس از شکست این تیم فرانسوی برابر رئال مادرید در بازی برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان در سانتیاگو برنابئو که با حذف آنها از این رقابت‌ها همراه بود، شایعات بسیاری درباه قطع همکاری این مربی آرژانتینی و پی اس جی در پایان فصل به گوش می‌رسید. 
پوچتینو در طول مدت حضورش در پارک دو پرنس همواره سایه بسیاری از مربیان از جمله زین الدین زیدان را بر سر خودش حس کرده اما حالا به نظر می‌رسد که تصمیمی برای ترک این تیم ندارد. 

 


پوچتینو پس از بازی شب گذشته گفت:«کسب یک عنوان قهرمانی دیگر برای همه مهم بود. از نظر شخصی، من اینجا بازی کردم، کاپیتان بودم و این که سومین جام قهرمانی را پس از کمتر از 18 ماه به دست آورم برایم اهمیت زیادی داشت. از این موضوع بسیار خوشحال هستم و امیدوارم که در آینده دستاوردهای بزرگتری با پی اس جی داشته باشم.»
این مربی آرژانتینی همچنین با اشاره به سوت‌هایی که در جریان این بازی بار دیگر علیه لیونل مسی زده شد اظهار داشت:«این باورنکردنی است. پذیرش چنین اتفاقاتی سخت است. او بازیکن بسیار بزرگی است و فوتبال به او مدیون است. برای او خوشحالم و پس از بازی به او تبریک گفتم که یک قهرمانی دیگر نیز به فهرست رکوردهایش اضافه کرد.»

نظر شما