شناسهٔ خبر: 53679657 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

محبی روی نیمکت، علیپور در زمین

مهاجم ایرانی ماریتیمو در ترکیب ابتدایی تیمش مقابل یاران محبی قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه بازی‌های هفته سی و یکم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال سانتا‌ کلارا با بهره‌مندی از محمد محبی در لیست بازیکنان خود، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب(به‌وقت ایران) در ورزشگاه دِ سائو میگوئل به مصاف ماریتیمو و یاران علی علیپور خواهد رفت.

محمد محبی که طی پنج هفته اخیر لیگ برتر پرتغال در ترکیب سانتا‌ کلارا حضور نداشته و طی این مدت سه بار به‌عنوان یار تعویضی به میدان رفته، امشب هم دور از جمع ۱۱ بازیکن اصلی تیمش مقابل ماریتیمو است و جزو نفرات ذخیره دیده می‌شود.

مهاجم ایرانی سانتا‌ کلارا که در دیدار رفت مقابل ماریتیمو به دلیل مصدومیت حضور نداشت، در فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ برتر پرتغال ۱۳ بار به میدان رفته و طی این مدت دو گل به ثمر رسانده است.

 

 

علی علیپور، دیگر مهاجم ایرانی شاغل در لیگ برتر پرتغال و بازیکن ماریتیمو نیز پس از اینکه در پنج هفته اخیر به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمد، امشب به ترکیب تیمش بازگشته و از ابتدا برابر سانتا کلارا به میدان می‌رود.

علیپور در این فصل ۳۰ بازی در لیگ برتر پرتغال انجام داده که حاصل عملکردش ۶ گل زده و یک پاس گل بوده و امیدوار است امشب هم نمایش خوبی مقابل یاران محبی داشته باشد.

تیم فوتبال سانتا کلارا با ۳۵ امتیاز در رتبه دهم جدول لیگ برتر پرتغال قرار گرفته و یاران علیپور نیز با ۳۶ امتیاز در رتبه هفتم حضور دارند و در صورت برتری در بازی امشب جایگاهشان را حفظ می‌کنند.

 

نظر شما