شناسهٔ خبر: 53615983 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۲۸ هزار میلیارد ریال برای شهرداری‌هاى ۴۰ گانه استان بوشهر تصویب شد

گروه استان‌ها - مدیرکل شهری و شوراهای استان بوشهر از تصویب ۲۸ هزار میلیارد ریال برای شهرداری‌های ۴۰ گانه استان خبر داد و گفت: در مجموع بودجه امسال شهرداری‌های استان ۴۰ درصد نسبت به بودجه سال گذشته شهرداری‌‌ها افزایش یافته است.

صاحب‌خبر -

هوشنگ رستم‌پور شهیدی در گفتگویی با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه شهرداری‌ها ملزم به تدوین برنامه پنج ساله هستند اظهار داشت: بر این اساس برنامه محوری و آینده‌پژوهی در اولویت‌های فعالیت شهرداری‌های 40 گانه استان بوشهر قرار دارد.

وی با بیان اینکه شهرداران و کارکنان شهرداری‌ها جهادگران جبهه تعالی و خدمت بی‌منت هستند خاطر نشان کرد: شهرداری‌ها می‌توانند کمک‌های موثر در همه ابعاد آسایش و آرامش زندگی مردم داشته باشند.

مدیرکل شهری و شوراهای استان بوشهر از تصویب 28 هزار میلیارد ریال برای شهرداری‌های 40 گانه استان خبر داد و گفت: شوراهای اسلامی شهرهاى استان مستند به قانون تشکیلات ، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامى کشور و انتخابات شهرداران، بودجه 28 هزار میلیارد ریالی را برای امسال شهرداری‌های 40 گانه استان تصویب کرده‌اند.

رستم‌پور با بیان اینکه مصارف بودجه شهرداری‌ها شامل هزینه‌های دارایی، سرمایه‌ای و تملک دارایی‌های مالی افزون بر 28 هزار و 651 میلیارد ریال است تصریح کرد: از مبلغ مذکور 12 هزار و 316 میلیارد ریال در بخش هزینه‌ای، و مبلغ 16 هزار و 334 میلیارد ریال در بخش اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای یا عمران شهری نیز در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: نکته مهم در بودجه امسال افزایش سهم عمرانی در بودجه امسال که نسبت به سال گذشته حدود 47 درصد افزایش داشته و نیز کاهش درآمدهای ناپایدار شهرداری‌های استان است، توجه بودجه به مأموریت‌های فرهنگی در نظر گرفته شده، حرکت در مسیر گام تمدن‌ساز ، شهرداری مردمی و شهر متعالی و همچنین تعالی شهروندان است.

مدیرکل شهری و شوراهای استان بوشهر بیان کرد: در مجموع بودجه امسال شهرداری‌های استان 40 درصد نسبت به بودجه سال گذشته شهرداری‌‌ها افزایش یافته است.

انتهای پیام/190/ی

نظر شما