شناسهٔ خبر: 53602709 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

پیام تبریک مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی به مناسبت فرا رسیدن عید پاک

مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی با تبریک فرا رسیدن عید پاک را به هموطنان مسیحی در پیامی نوشت: اینجانب به عنوان مشاور رئیس‌جمهور، خود را در شادی ایرانیان عزیز مسیحی شریک می‌دانم.

صاحب‌خبر - به گزارش حوره اندیشه خبرگزاری تقریب، ماموستا عبدالسلام کریمی در پیام تبریک خود به مناسبت روز پاک آورده است: فرا رسیدن عید پاک (عید رستاخیز) را به هموطنان عزیز مسیحی (ارامنه، آشوریان و کلدانیان) تبریک و شادباش می‌گویم.

وی ادامه داد: این ایام مصادف است با یکی از مهمترین اعیاد مذهبی هموطنان مسیحی، یعنی عید پاک یا همان عید رستاخیز. این روز برای مسیحیان جهان و ایرانیان عزیز مسیحی، یکی از مهمترین روزهای مقدس و مذهبی است که با جشن و شادی همراه است. ایرانیان عزیز مسیحی از ارامنه، آشوریان و کلدانیان، همواره این عید پاک را با مراسمات گوناگون، گرامی می‌دارند.

کریمی خاطرنشان کرد: اینجانب به عنوان مشاور رئیس‌جمهور، خود را در شادی ایرانیان عزیز مسیحی شریک می‌دانم و امیدوارم به لطف پروردگار متعال، سال جدید، سالی سرشار از موفقیت، بهروزی و سلامتی برای مسیحیان و همه ایرانیان عزیز پیرو ادیان توحیدی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما