به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از نشنال نیوز، فرودگاه هیتروی لندن اعلام کرد که محدودیتهای ناشی از ویروس کرونا عامل تأخیرهای طولانیمدت و هرجومرج در این فرودگاه طی هفتههای اخیر شده است.
بر اساس این گزارش، با کمبود نیرو در این فرودگاه که با بیماری کووید مرتبط است و افزایش مجدد تعداد مسافران پس از پایان محدودیتهای سفر در بریتانیا طی ماه مارس، مشکلات تشدید شده است.
در نتیجه، طبق دادههای منتشرشده توسط هیترو در روز دوشنبه، در زمان حاضر این فرودگاه با نزدیک به 4.2 میلیون مسافر شلوغترین ماه خود را از زمان شروع همهگیری در بهار 2020 تجربه کرده است.
گزارشها حاکی است که بیش از 20000 مسافر پس از لغو پروازهای آخر هفته مجبور به لغو یا تغییر برنامه خود در تعطیلات عید پاک شدند.
شرکتهای هواپیمایی بریتیش ایرویز و ایزی جت اعلام کردند که بیش از 100 پرواز در فرودگاههای هیترو و گاتویک را لغو کردهاند.
روز دوشنبه، این رقم افزایش یافت چرا که بریتیش ایرویز 58 پرواز داخلی و اروپایی دیگر را لغو کرد و ایزی جت 32 پرواز دیگر را کاهش داد.
افزایش غیبت کارکنان این فرودگاه همزمان با بحران کرونا، همراه با مشکلات موجود در استخدام نیروی جدید، به این معنی است که بخش هوانوردی در هفتههای اخیر متناسب با افزایش تعداد مسافران برای ارائه خدمات دچار مشکل شده است.
این فرودگاه دهها نفر را در طول همهگیری کرونا تعدیل نیرو کرد و اکنون که بخش هوانوردی به فعالیتهای پیش از همهگیری بازمیگردد، برای مقابله با بیماری کارکنان خود تلاش میکند و باید منتظر بماند تا نیروهای استخدامشده بررسیهای امنیتی سختگیرانه را پشتسر بگذارند.
انتهای پیام/+
∎
نظر شما