شناسهٔ خبر: 53589863 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

فولاد خوزستان – آخال | مسیر صعود برای شاگردان نکونام هموارتر می شود؟ زمان و لینک پخش زنده بازی فولاد – آخال

صاحب‌خبر -

شفقنا – در دور برگشت از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در گروه C امشب  از ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه در جده عربستان تیم فوتبال فولاد ایران در سومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا با آخال ترکمنستان دیدار می کند.

به گزارش شفقنا ورزشی؛ شاگردان جواد نکونام که دور رفت از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را با دو تساوی و یک پیروزی به پایان رساندند در اولین بازی از دور برگشت این نبردها امشب باید در دیداری حساس، بازی برگشت خود را برابر تیم آخال ترکمنستان برگزار کنند، دیداری که کسب پیروزی در آن می تواند سکوی پرتاب خوبی برای قرمزهای اهوازی باشد.

در بازی قبلی شاگردان جواد نکونام با شباب الاهلی امارات به تساوی ۱-۱ رسید و آهال با ۲ گل از الغرافه قطر شکست خورد.

فولادی ها که پنج شنبه هفته گذشته در بازی رفت برابر آخال با گل دیرهنگام موسی کولیبالی مدافع پیش تاخته خود پیروزی جذاب و شیرینی را برای تیم ترکمنستانی به دست آوردند در حالی باید در بازی برگشت روبروی حریف خود به میدان بروند که در بازی اخیر، نمایش کاملا تدافعی حریف آنها را اذیت کرد و حالا با شناخت و شرایط روحی و روانی بهتری برای دیدار برگشت روبروی این تیم آماده می شوند. فولادی ها در این دیدار به توجه به غیبت شیمبا و آبشک با دو تغییر اجباری در ترکیب اصلی به میدان می روند که این موضوع شاید در نهایت منجر به تغییر سسیستم و شیوه بازی فولادی ها شود.

شاگردان جواد نکونام که دیگر جایی برای اشتباه ندارد، اگر می خواهد امیدش برای صعود به مرحله بعدی زنده بماند، باید بتواند امشب آخال را شکست دهد. بردی که می تواند برای شاگردان نکونام سرنوشت ساز باشد.

فولاد – آخال؛ ترکیب فولاد:

شهاب گردان، شیری، موسی کولیبالی، شاه عباسی،حمید بوحمدان، پاتوسی،آبشک، شیمبا، آقاسی، کوشکی و رضاوند

فولاد – آخال؛ ترکیب آخال:

همچنین رسول تشارییف، شهرت سویونوف، عبدی باشیموف، میرزا بیکنازاروف، سلیم نورمرادوف، میلیس دینییف،  رسول هوجاییف، هوشغیلیدی هوجوفوف، سردار غیلدییف، عطا غیلدییف و ایلمان تاغاییف

منبع: شفقنا ورزشی

نظر شما