شناسهٔ خبر: 53568816 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نمایان شدن رنگ نارنجی در نقشه کرونایی استان گلستان/ ۱۷۷ بیمار کرونایی بستری هستند

گروه استان‌ها- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: اکنون ۱۷۷ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان گلستان بستری شده‌اند که یک نفر کمتر از دیروز است.

صاحب‌خبر -

سعید گل فیروزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان، درباره آخرین وضعیت بیماری کرونا  اظهار داشت: 177 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان گلستان بستری شده‌اند که  یک نفر کمتر از دیروز است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان افزود: 50 بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستریند و 28 نفر هم به ونتیلاتور متصل هستند.

وی با اشاره به اینکه در هفته گذشته یک فوتی داشتیم   تصریح کرد :4 شهرستان گرگان، گالیکش، کلاله و مینودشت با افزایش شیوع کرونا دوباره به شهر‌های پرخطر و نارنجی تبدیل شدند.

گل فیروزی افزود: 10 شهر آزادشهر، آق قلا، رامیان، مراوه تپه، گمیشان، گنبدکاووس، بندرگز، علی آباد کتول، ترکمن و کردکوی در همان وضع قبلی و زرد رنگ هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت : تاکنون 93درصد از جامعه هدف دوز نخست ، بیش از 83 درصد دز دوم و 37 درصد جمعیت بالای 18سال واکسن دز سوم کرونا را دریافت کرده‌اند.

گل فیروزی با بیان اینکه جمعیت بالای 12 سال حدود33درصد دز سوم را تزریق کرده اند که نسبت به هفته گذشته تغییر چندانی نداریم تاکید کرد: در حال حاضر دوران ایستایی کرونا را می‌گذرانیم و همچنان در پیک ششم کرونا هستیم.

انتهای پیام/581/ح

نظر شما