شناسهٔ خبر: 53535593 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پیروزی گل گهر در یک بازی پر برخورد و نزدیک؛

اولین شکست شاگردان مهدوی‌کیا مقابل چشمان وزیر

دیدار پر برخورد و نزدیک تیم‌های گل گهر و امید‌های ایران با پیروزی ۲-۱ شاگردان امیر قلعه‌نویی به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، بعد از دو پیروزی شاگردان مهدوی‌کیا مقابل نساجی و پرسپولیس که با نتایجی پر گل رقم خورده بود، این بار آنها در ورزشگاه آزادی مقابل شاگردان امیر قلعه‌نویی قرار گرفتند و اولین شکست دوستانه را در این بازی کاملا جدی ثبت کردند.

اولین گل این بازی در دقیقه ۲۹ توسط مرتضی تبریزی روی پاس علی علیزاده و و با یک حرکت انفرادی تماشایی به ثمر رسید و گل دوم بازی را نیز سعید صادقی در نیمه دوم در دقیقه ۵۶ از یک زاویه بسته با شلیکی هنرمندانه به ثمر رساند.

بعد از این دو گل حملات تیم مهدوی‌کیا روی دروازه گل گهر جدی‌تر شد و امیرعلی صادقی که در بازی‌های قبلی نیز موفق به گلزنی برای امید‌ها شده، از زاویه‌ای بسته با یک شلیک تماشایی فاصله را کم کرد.

در دقایق باقی‌مانده امیدها در تلاش برای جبران نتیجه بودند اما دفاع محکم گل گهر اجازه خلق موقعیت خاصی به آنها نداد تا بازی با همان نتیجه به پایان برسد.

نکته جالب استفاده امیر قلعه‌نویی از امیر دهکار و امیرعلی طاحونی دو بازیکن رده سنی جوانان در دقایق پایانی بود که دهکار با توجه به شباهت زیاد به مهدی قایدی مورد توجه حاضران در ورزشگاه آزادی قرار گرفته بود

در حاشیه:
* حمید سجادی، وزیر ورزش در غیاب رئیس فدراسیون فوتبال و دبیرکل میهمان ویژه این مسابقه بود.
* دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی از جایگاه ویژه این مسابقه را تماشا کرد.
* هادی مهدوی‌کیا، مدیر آکادمی کیا و برادر سرمربی تیم امید از تماشاگران این مسابقه بود.
* هادی شکوری، بازیکن سابق استقلال نیز در‌ جمع تماشاگران این مسابقه حضور داشت.
* احمد مددی، مدیرعامل سابق استقلال به‌همراه سید محمد پولادگر، حمید سجادی را در این دیدار مشایعت کردند.


* حمید سجادی نزدیک به نیم ساعت بازی دو تیم را تماشا کرد و در این مدت کنار حمید استیلی نشسته و با او به گفت‌وگو پرداخت.
* تیم امید در نیمه اول با چهار تغییر نسبت به مسابقات گذشته وارد میدان شده بود که ظاهرا نفرات جایگزین نتوانستند نظر سرمربی را به خود جلب کنند.
* تیم امید در هر نیمه از یازده بازیکن متفاوت استفاده کرد اما گل گهر با ترکیب لیگ برتری اما در غیاب کی‌روش استنلی و امین پورعلی کاپیتان و علی آرتا مدافع خود وارد میدان شد.
* محسن فروزان دروازه‌بان گل گهر از انتهای زمین در طول ۹۰ دقیقه مشغول کنترل بازی و صحبت با بازیکنان تیمش بود.
* مهدی مهدوی‌کیا که برای اولین بار در ورزشگاه آزادی به‌عنوان سرمربی حضور پیدا کرده بود، در حالی در کنار خط تیمش را هدایت می‌کرد که دو دستیار اصلی‌اش با فاصله و در کنار نیمکت به‌صورت ایستاده بازی را تماشا کرده و به آنالیز حریف پرداختند.


* این مسابقه کم برخورد نبود و داور پنج بار از کارت زرد برای بازیکنان دو تیم استفاده کرد.
* نمایش شاگردان مهدوی‌کیا در این مسابقه کاملا قابل قبول بود و آنها سه فرصت مناسب دیگر را برای گلزنی به‌دست آورده که موفق به گلزنی نشدند.
* امیر قلعه‌نویی که در پایان مسابقه گفت‌وگویی خصوصی با وزیر ورزش داشت از نمایش تیمش مقابل تیم جوان و سرحال مهدوی‌کیا راضی به نظر می‌رسید.
* هر سه گل بازی از زیبایی خاصی برخوردار بودند و مورد تشویق حاضران در ورزشگاه قرار گرفتند.

نظر شما