شناسهٔ خبر: 53534977 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

سیدحامد عاملی:

تکمیل طرح‌های بخش آب اردبیل نیازمند تخصیص اعتبار است

موج نیوز

استاندار اردبیل گفت: برای تکمیل طرح‌های بخش آب به‌ویژه در جنوب استان اردبیل، تخصیص منابع مالی از طرف وزارت نیرو مورد انتظار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سیدحامد عاملی ، استاندار اردبیل در نشست با رئیس حوزه آبریز سفیدرود بزرگ گفت: اجرای برخی از طرح‌های بخش آب به‌ویژه در جنوب استان اردبیل باید جدی‌تر عمل کنیم و برای تکمیل این طرح‌ها تخصیص منابع مالی از طرف وزارت نیرو مورد انتظار است.

وی افزود: با توجه به کم‌آبی و خشکسالی در نقاط مختلف  استان اردبیل، حل مشکل کم‌آبی با همدلی، همکاری و مسؤولیت‌پذیری دستگاه‌های ذی‌ربط و همراهی مردم میسر خواهد شد.

استاندار اردبیل بیان کرد: مردم منتظر اقدام‌های اساسی مسؤولان در بخش‌های زیرساختی بوده و با دیدن فعالیت‌های مسؤولان امیدوار می‌شوند که مسئولان باید قدر این فرصت را بدانند.

ارسلان هاشمی، رئیس حوضه آبریز رودخانه سفیدرود بزرگ نیز در این نشست با اشاره به ظرفیت مناسب آب‌های سطحی در مناطق جنوبی استان اردبیل گفت: به‌دنبال استفاده از منابع مختلف اعتباری برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام بخش آب در این مناطق خواهیم بود.

او با بیان این‌که اعتبارات وزارت نیرو در سال جدید افزایش چشم‌گیری داشته است و هم‌چنین استفاده از ظرفیت بالای سرمایه‌گذاری در بخش آب نیز اهمیت دارد، گفت: بسیاری از مشکلات و نگرانی‌های مردم در مسیر رفع تنش آبی با ورود سرمایه‌گذاران برطرف خواهد شد.

 

نظر شما