شناسهٔ خبر: 53513227 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: سلامت نیوز | لینک خبر

افزایش وزش باد و بارش پراکنده در برخی نقاط کشور

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،یک کارشناس سازمان هواشناسی کشور به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

صاحب‌خبر -

کبری رفیعی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: طی ۲۴ ساعت آینده برای جنوب غرب، غرب، مرکز و جنوب کشور و به تدریج درشمال غرب آسمانی غبارآلود پیش‌بینی می‌شود و در بعضی از ساعات با افزایش وزش باد مواجه هستیم.

وی ضمن اشاره به اینکه امروز در شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی، سواحل شمالی، دامنه‌های جنوبی البرز، استان‌های سمنان، تهران، البرز، قزوین، مناطقی از جنوب غرب، بخش‌هایی از اصفهان، فارس و بوشهر رگبار پراکنده و گاهی اوقات وزش باد شدید رخ می‌دهد، ادامه داد: فردا پنجشنبه در استان‌های ایلام، لرستان، مرکزی، خوزستان، قزوین، البرز، سواحل شمالی و بخش­‌هایی ازاصفهان، فارس و بوشهر و کرمان شاهد رگبار پراکنده و گاهی رعد و برق هستیم.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز جمعه در استان‌های همدان، مرکزی، قم، تهران، البرز و ارتفاعات استان‌های لرستان، شرق خوزستان، اصفهان و کرمان انتظار بارش پراکنده را داریم، افزود: گرمترین مرکز استان اهواز با دمای حداکثر۴۰ درجه بالای صفر و پس از آن شهر ساری با ۳۹ درجه بالای صفر گزاش شده است.

رفیعی در رابطه با آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده تهران توضیح داد: آسمان تهران امروز ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود و گاهی اوقات وزش باد شدید در پایتخت رخ می‌دهد. حداکثر دمای تهران ۳۰ درجه بالای صفر است و حداقل دمای آن به ۱۸ درجه می‌رسد.

برچسب‌ها:

نظر شما